×

קורס מנהלים מקצועיים בחברות השכרת רכב וחברות הליסינג

**הקורס מתקיים באופן פרונטאלי בלבד עפ"י הוראות משרד התחבורה 

מה היא מטרת הקורס?

לימוד והקניית מיומנויות כמנהל מקצועי בחברות השכרת הרכב.

מי הוא קהל יעד?

עובדי חברות השכרת רכב והליסינג, קציני רכב ותפעול וכל המעוניין להיכנס לתחום.

מה הם תנאי הקבלה לקורס?

 תנאי הקבלה כפי שנקבעו במשרד התחבורה:

  1. תושב מדינת ישראל שמלאו לו 24 שנים.
  2. בעל רישיון נהיגה בתקופה של 3 שנים לפני הגשת הבקשה.
  3. ניסיון של שנתיים בתפקיד ארגוני בתחום.
  4. ללא הרשעות פליליות.
  5. 11 שנות לימוד.

מי הם מרצי הקורס?

הקורס מתקיים בשיתוף עם משרד התחבורה ויועבר ע"י מיטב המרצים בתחום.

מה הם נושאי הלימוד?

  1. תיירות - הקניית ידע בשימוש בשירות התיירות.
  2. ביטוח - מבוא לשמאות רכש וביטוח.
  3. רכב - תפקיד קציני בטיחות, בטיחות תעבורה והסעת נוסעים. 
  4. כספים ומימון - יסודות בחשבונאות, ניתוח דוחות כספיים, תמחיר והוראות מס.
  5. שיווק ומכירות - פרסום, הסברה ויחסי ציבור, אומנות המכירה, שירות ושיווק.
  6.  משפט ודיני רכב - חוקים ותקנות, דיני עסקים, משפט מסחרי, דיני בנקאות.
  7.  דיני עבודה וניהול כוח אדם - חוקי עבודה ושכר, הנעה ותגמול עובדים.
  8. ניהול משא ומתן.
  9. אנגלית - אנגלית עסקית ומסחרית, תכתובת באנגלית, שיחה בטלפון.

מהי מתכונת הקורס?

הקורס בן 21 מפגשים סה"כ 160 שעות לימוד ויתקיים בין השעות 09:00-15:00 הבמכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז, רחוב החשמונאים 84 ת"א.

 

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?
הגדל תמונה
בוגרי הקורס הבוגרים יקבלו תעודה גמר יוקרתית בעברית ואנגלית מטעם המכללה העסקית ולשכת המסחר ת"א והמרכז.
ותעודת הסמכה מטעם משרד התחבורה.
פתיחת קורס מנהלים מקצועיים בחברות השכרת רכב וחברות הליסינג

פתיחת קורס מנהלים מקצועיים בחברות השכרת רכב וחברות הליסינג

טעימה קטנה מהשיעור הראשון בקורס מנהלים מקצועיים בחברות השכרת רכב וחברות הליסינג מחזור 25

קורס חובה לעוסקים בתחום! 

קרא עוד
שיטת ניהול מקרבת – אחד על אחד עם המנהלים הבכירים בארגון - מאת לבנת קיזנר**

כמנהלים אנו חווים בשנה האחרונה שינויים בקצב ובעוצמה שלא ידענו כמותם בעבר. שינויים רבים מתרחשים במקביל , כאשר שינוי רודף שינוי. 

משבר הקורונה הוביל עסקים רבים לאמץ טכנולוגיות חדשות ולעקוב בדבקות אחר התפתחויות טכנולוגיות, שהן מצידן מתעצמות מדי יום ביומו וחולשות על כל תחומי החיים. בשל כך, ארגונים וחברות נדרשים להיות דינאמיים יותר ויותר ודרוכים לזיהוי מוקדם של צרכים מחד ואיומים מאידך, תוך יישום שיטת ניהול שונה וחדשה.

בעבר המנהל בדרך כלל היה בעל הידע. הגישה ששלטה בקרב המנהלים היתה החזקת כל הידע הרלוונטי, קבלת כל ההחלטות בעצמם וניווט דרכי הפעולה בהתאם להחלטתם הבלעדית. גישה זו הובילה לעיתים להצלחות; אך כיום עמדה כזו תוביל ככל הנראה את הארגון למפלה וכישלון.

כיום חלק גדול מהידע הרלוונטי נצבר מיחסי הגומלין של הארגון עם סביבתו, והעובדים בקו הראשון הופכים להיות קריטיים יותר ויותר ללמידת הסביבה ולאיסוף מידע שישפיע על קבלת החלטות. זה נכון בכל התחומים, החל מעובדים בתחומי השירות והמכירות וכלה בעובדים המלווים תהליכי יצור. 


במאמר זה אתן לכם נקודות מבט אחרת ומרעננת על תפקיד המנהל. ניהול שאיננו שבלוני ומקובע, אלא יותר יצירתי ופתוח. שיטה  זו נקראת "ניהול מקרב" והיא מצריכה נכונות ושיתוף פעולה של כל דרגי הניהול הבכירים בחברה, לרבות אגף משאבי האנוש. 

 

קרא עוד