×

קורס ניהול רכש, קניינות ולוגיסטיקה - PLM

לתלמידים ניתנת האפשרות לבחירה בין קורס פרונטלי בכיתות קטנות במכללה או קורס אונליין.

עולם הרכש עובר מהפכה שקטה הכוללת שינויים בראיית מעמדו של הרכש בתוך הארגון ושילובו בשרשרת ההספקה הארגונית.

המכללה העסקית, בהיותה הנציגה המוסמכת והבלעדית כיום בישראל של ה - ISM- Institute for Supply Management, בנתה קורס המותאם לחומרי הלימוד של ה-ISM , אשר יאפשרו בעתיד לבוגריו לגשת לבחינות ההסמכה הבינלאומיות של ה-ISM בכפוף להשתתפות בקורס הכנה ולצבירת הניסיון על פי דרישות ה-ISM. 

 

קורס בקניינות רכש ולוגיסטיקה: בואו ללמוד את המקצוע שתורם להצלחה עסקית

קניינות, רכש ולוגיסטיקה הוא תחום מגוון ומאתגר. הוא כולל בין היתר, את תהליכי המו"מ, רכישה, ניהול המחסן והלוגיסטיקה, והוא חיוני להצלחת כל עסק. במסגרת לימודי רכש ולוגיסטיקה צוללים לעומק של כל אחד מהיבטי המקצוע כדי להבטיח ידע מעמיק וראיה רחבה בתחום: 

1. תהליכי רכישה - תהליכי הרכישה הם הלב של תחום קניינות, רכש ולוגיסטיקה. תהליכים אלו כוללים את זיהוי הצרכים, איתור ספקים, השוואת מחירים, ניהול משא ומתן, וחתימה 
    על חוזים.

2. לוגיסטיקה - לוגיסטיקה היא תהליך של תכנון, ביצוע וניהול שוטף ותקין של תנועת סחורות ממקום למקום. תהליך זה כולל את ניהול ההובלה, האחסון, הטיפול וההפצה של 
     מוצרים. קורס ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה חושף אתכם למגוון רחב של נגזרות בתחום, כגון:

  • קניינות בינלאומית

  • רכש טכנולוגי

  • לוגיסטיקה תפעולית

  • לוגיסטיקה תפעולית

 אופק תעסוקתי לבוגרי קורס ניהול רכש קניינות ולוגיסטיקה

עולם הקניינות הרכש והלוגיסטיקה הוא גדול ורחב, מציע הזדמנויות תעסוקה רבות, מתגמלות ומעניינות. בוגרי קורס בקניינות רכש ולוגיסטיקה יכולים לעבוד במגוון רחב של תעשיות וענפים במשק, ביניהם: ייצור, קמעונאות, שירותים (ביטוח, פיננסים, בריאות). בנוסף הם יכולים להתברג ביעילות במשרדי ממשלה. במקומות אלו, בוגרי קורס בקניינות רכש ולוגיסטיקה יאיישו שלל תפקידים בתחום שיעזרו להם למצות את הכישורים והפוטנציאל הגלום בהם, כגון:

קניינים ומנהלי רכש - הם אחראים על רכישת חומרי גלם, מוצרים ושירותים עבור עסקים. הם אחראים על זיהוי הצרכים, איתור ספקים, השוואת מחירים, ניהול משא ומתן, וחתימה על חוזים.

מומחי רכישה - מנהלים את תהליך הרכש הכולל. הם אחראים על פיתוח מדיניות רכש, ניהול ספקים, מעקב אחר ביצוע חוזים, ופתרון בעיות.

מנהלי לוגיסטיקה - הם המתכננים, המבצעים ואלו שמנהלים שינוע סחורות וכוח אדם ממקום למקום. הם אחראים על ניהול ההובלה, האחסון, הטיפול
במוצרים והפצתם.


קורס הבוקר הוגש להכרה לגמול השתלמות ל 90 שעות לימוד-*מחייב ב 10 תלמידי "גמול" - מחייב נוכחות מלאה של תלמידי הגמול ללא אפשרות להתחברות דרך הזום.

 

מתנה לנרשמים!

במסגרת הקורס התלמידים יקבלו את הספר "ניהול השרשרת הלוגיסטית" ! לפרטים על הספר לחצו כאן

בנוסף, ינתנו לתלמידים 3 ספרי ISM במהדורה עברית דיגיטאלית בלבד לשנה! לפרטים על הספר לחצו כאן

 

תלמידי המכללה זכאים ללמוד את סדנת מודול רכש בתוכנת "הפריוריטי" אשר תתקיים ב – 2 מפגשים בין השעות 09:00-15:00 במהלך השנה – 16 שעות לימוד אקדמיות בתוספת של 150 ₪. כולל מע"מ.

מוגבל לשנת הלימודים של התלמיד/ה , המחיר המסובסד לא ישמר לשנה אחרת  

 

חדש! שת"פ בין המכללה העסקית למכללת ספיר! לומדים קורסים במכללה העסקית וזכאים לפטור מקורסים בתואר ראשון ללוגיסטיקה במכללת ספיר! לקריאת מפתח הפטורים לחצו כאן    

 

לראשונה בישראל! קורס קניינות ורכש אונליין במהדורה מקוצרת ומותאמת לתקופה לפרטים נוספים לחצו כאן

 

מחפשים קורס בכיר יותר? רוצים לעלות שלב? קורס ניהול רכש והספקה בכיר CPSM - לפרטים לחצו כאן  

 

בואו ללמוד את דיני החוזים בהיבטי הרכש - סדנת חוזים והתקשרויות ברכש! סדנה שהיא חובה לעוסקים בתחום! לפרטים נוספים לחצו כאן 

מה הן מטרות הקורס?

מנהלי רכש, קניינות ולוגיסטיקה נדרשים להחזיק בידע מקצועי מבוסס ולהיות מסוגלים לנהל צוותים ממחלקות שונות. לפיכך, מטרת הקורס להרחיב ולהעמיק את הידע התיאורטי והמעשי בכל מגוון הנושאים הנדרשים להשתלבות חלקה ומוצלחת בתחום לצד קבלת כלים ניהוליים הנחשבים למרכיב חשוב בתפקיד . 
 

מי הוא קהל יעד?

  • לעובדים במחלקות רכש בחברות בתחום : תעשייה, יבוא, יצוא ושירותים.
  • לאנשי הרכש והלוגיסטיקה בארגון המעוניינים לשפר ידיעותיהם בתחום הקניינות והרכש ולהתעדכן בשינויים .
  • לכל אלה המעוניינים להיכנס בצורה חלקה ומקצועית לתחום ניהול רכש, קניינות ולוגיסטיקה . 

מי הם מרצי הקורס?

מיטב המרצים מהתחום העסקי והאקדמי שצברו ניסיון רב בנושאי הרכש.

מה הם נושאי הלימוד?

  1. מונחי היסוד בעולם הרכש
  2. ניהול מו"מ בהיבט המסחרי
  3. ניהול הזמנות רכש
  4. רכש גלובלי
  5. היבטי מימון ברכש
  6. מושגים בתחום מלאי נצרך וקבוע 
  7. ניהול ספקים
  8. מערכות מידע ושיטות דיווח 
  9. ספירת מלאי ורכוש קבוע 
  10. היבטים משפטיים בתחום הרכש
  11. אתיקה 

מה היא מתכונת הקורס?

הקורס כולל 128 שעות לימוד ומתקיים בשלושה מועדים:
 
קורס שישי: הכולל 32 מפגשים ומתקיים בין השעות .08:30-11:45.
 
קורס בוקר: הכולל 16 מפגשים ומתקיים בין השעות 09:00-15:00.
 

קורס ערב: הכולל 32 מפגשים ומתקיים בין השעות 20:15-17:00.

לתלמידים ניתנת בחירה:

  1. קורס פרונטלי בכיתה קטנה במכללה.
  2. קורס אונליין.

 
 

בנוסף , הסטודנטים בקורס זוכים להכין פרויקט גמר מעשי בליווי הרכז האקדמי , אשר מתרגם להם הלכה למעשה את כל מה שנלמד בקורס.  

 

לידיעתכם, קיימת אפשרות להצטרף לקורס שכבר החל ולהשלים את המפגשים שהוחסרו באמצעות הקלטות. 

איך המכללה מסייעת בהשתלבות בשוק העבודה?

מכללה העסקית שייכת  ללשכת המסחר ת"א, שהינו ארגון העסקים והמעסיקים הגדול במדינה וגוף המאגד תחתיו אלפי חברות מובילות במשק. מתוקף שייכות זו פניות רבות בנוגע למשרות פתוחות מופנות אלינו בשוטף ומפורסמות באתרנו ופתוחות רק עבור הסטודנטים של המכללה באמצעות קוד משתמש וסיסמה וכן ועל לוחות המודעות. ניתן להתרשם מהיקף המשרות באתר המכללה העסקית/דרושים.

כמו כן, המכללה עוזרת ללקוחותיה במציאת עבודה באמצעות חברות השמה ייעודיות לעולם הסחר הבינלאומי, אשר עובדות עם מוסדנו באופן שוטף מזה שנים.

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?
הגדל תמונה
בוגרי הקורס יקבלו תעודה של המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז בחסות 3 ארגונים בינלאומיים:
 INTERNATIONAL CHAMBER OF COMMERCE*
EUROCHAMBERS*
*WORLD CHAMBERS FEDERATION