Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

קורס ניהול השיווק

בשוק דינאמי בו מתחרים שחקנים רבים על כיסו של הלקוח תוך שימוש בטכנולוגיות שונות ומערכי פרסום מותחכמים, מהווה ניהול השיווק את המפתח למערכת שיווק יעילה ומקצועית.
המכללה העסקית מזמינה אותך לקורס מקצועי וייחודי עם מיטב המרצים המביאים את נסיונם הרב בנושא.

מטרת הקורס
הבנת מקומו של השיווק בהתנהלות העסק וחשיבותו העצומה לשורה התחתונה, הכרת תהליך העבודה הנכון לבניית אסטרגיה שיווקית ותכנית שיווק, הכרת מגוון כלי המדיה והכלים השיווקיים, טיפים ועצות לשימוש נכון בהם.

קהל היעד
עובדים ומנהלים העוסקים בשיווק, פרסום ו/או מכירות המעוניינים בחיזוק הידע וההבנה השיווקיים, התעדכנות בכלים השיווקיים הקיימים היום בשוק וקבלת טיפים מעשיים לניהול נכון יותר של פעילויות השיווק והמכירות.

המרצים

מנהל אקדמי -
מר אשר קירשנבאום, Msc בתעשייה וניהול מה"טכניון" בחיפה, מנכ"ל חב' "אפקט", העוסקת במתן ייעוץ לגופים וחברות. בעבר אחראי על תחום הדרכת השיוור במוסדות בנקאים שונים, כיום מרצה במוסדות להשכלה גבוהה ומשמש כמפקח הארצי על הכשרת הנדסאים בתחומי תעשייה, ניהול ושיווק.

מרצים אורחים
  • מר אמנון דיסקין - מנכ"ל חברת אינטרקט לשיווק ובניית אתרי אינטרנט, בעבר עובד בכיר בחברת פרסום.
  • מר שלומי לחנה - מנכ"ל חברת YOU לשעבר, כיום יועץ לחברות עסקיות
  • מר אבנר שוחט - מנכ"ל חברת "ראש" לייעוץ והדרכה בעסקים.

נושאים עיקריים

  1. הגישה השיווקית המודרנית
  2. גישת התועלת בשיווק
  3. התנהגות צרכנים
  4. ניתוח השוק ובניית אסטרטגיה שיווקית
  5. מחקר שווקים
  6. תמהיל השיווק ומרכיביו
  7. תקשורת שיווקית
  8. האינטרנט ככלי שיווקי
  9. השירות פנימה והחוצה
  10. ניהול מועדוני לקוחות
  11. אומנות המכירה וניהול מו"מ
  12. שיווק ברשתות חברתיות

מועד ומקום
הקורס, הכולל 15 מפגשים, יתקיים אחת לשבוע בין השעות 17:00-20:00 החל מחודש נובמבר 2011 במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז, רחוב החשמונאים 84, ת"א.