Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

קורס ניהול ושיווק קמעונאי

בעשור האחרון אנחנו עדים להתפתחויות מרתקות בעולם הקמעונאות, ניהול החנויות ומודלים חדשניים של "חווית קנייה". מנגד, קמעונאים- פרטיים ורשתות מתמודדים כיום עם תחרות עזה ואתגרים גדולים כדי להציע ללקוחותיהם ערך ולשמור על נאמנותם, וכדי להמשיך ולגדול בהכנסות תוך ייעול וצמצום ההוצאות.
עובדות מעולם הקמעונאות:קמעונאי.jpg
  • 70% מהחלטות הקנייה נעשות בחנות עצמה!
  • 75% מהקונים אינם נאמנים לקמעונאי ספציפי
  • 68% הם "מחליפי מותגים"
  • הצרכן/קונה נחשף לאלפי מסרים שיווקיים מדי יום
נתונים אלו מהווים איום מצד אחד ומנגד הזדמנות גדולה לכם- קמעונאים ויצרנים פרטיים או לכל מי שמתכנן  להצטרף לעולם הקמעונאות.

תכני הקורס:
  • תהליכים מגמות וחדשנות בעולם הקמעונאות וניתוח השוק
    הקמעונאי
  • הפסיכולוגיה של תהליך הקניה - איפיון והבנת הקונים והתנהגותם
  • בחירת מיקום חנות והחנות כ"זירה פיזית". תכנון אפקטיבי
    של החנות, מסלולי הליכה, מיקום מחלקות וקטגוריות,
    מיקום המוצרים
  • היבטים ניהוליים בעסק הקמעונאי ומדדי ניהול חנות- כלים לתכנון,
    ניהול , מדידה ובקרה של החנות משפרים באופן מיידי את
    האפקטיביות והרווח
  • תקשורת ושיווק לקונים
  • ניהול מסחרי בחנות ומחוץ לחנות- תכנון מגוון, נראות, שילוט,
    מבצעים ועוד.
  • ניהול והנעת צוות עובדים ועוד נושאים רבים ומרתקים
קהל יעד:
בעלי חנויות ורשתות בגודל בינוני קטן, יצרנים ומפיצים וכל מי שמתכנן להצטרף לעולם הקצעונאות וההפצה-כעצמאי וכשכיר ברשת.

המרצים:
הקורס מנוהל ע"י חברת Sinergia-Retail המתמחה בעולם הקמעונאות וההפצה ויועבר ע"י מר אלי מרון, עירית גלילי ומאמנים נוספים מהחברה.

שיטת הלימוד:
הרצאות פרונטליות, ניתוח אירוע הבנת הבסיס הניהולי של העסק הקמעונאי, לימוד מודלים מתקדמים בהבנת ה-Shopper, תרגולים ומשימות בשטח.
מועד ומקום:
הקורס כולל 70 שעות לימוד אקדמאיות, 14 מפגשים, ויחל החל מתאריך 23.01.2012, בימי שני בין השעות: 16:30-20:30

לידיעתך: הוראות מס הכנסה בקשר להדרכה והשתלמות מקצועית לעובדים, קובעות שכאשר העובד נשלח מטעם המפעל/ המוסד לצורך הכשרה והשתלמות לשם שמירת רמתו המקצועית או לשיפור אופן פעולתו יחשב שכר הלימוד ע"י המפעל/ המוסד כהוצאה מוכרת ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס