Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

הפרסום כמנוע טורבו לעסק שלך...

איך ”למכור את עצמך כעסק“ זו אומנות לשמה. עסק בתחילת דרכו, עצמאי שמחפש חשיפה או ארגון שמעוניין לתקשר עם הקהל הרחב - צריכים הדרכה והכוונה מקצועית מנוסה ואחראית.

המכללה העסקית בשיתוף ”פרסומניא“ מתכבדת להזמינך לקורס בנושא פרסום. הקורס מעניק הזדמנות חד פעמית להכיר את עולם הפרסום דרך האנשים שעושים את זה ביום-יום. הקורס הייחודי, נותן למשתתפיו כלים ותובנות איך לבנות מסע פרסום אפקטיבי.
קורס זה הינו דינאמי ועדכני, זאת בזכות המרצים המגיעים מהשטח. בקורס לומדים להכיר את עולם הפרסום מקרוב ואיך בונים מסע פרסום באמת. 

קהל היעד:
כל המעוניין להקים עסק חדש, לעשות מיתוג של חברה קיימת לקדם פרויקט או יוזמה, כל המעוניין להעניק לעובדיו הכשרה מרתקת בתחום הפרסום וכל מי שמתכנן ללמוד תקשורת, שיווק ופרסום.
 
נושאי לימוד עיקריים:

עולם הפרסום- מהו ולמה הוא דרוש לקידום עסקים יחסי ציבור ודוברות
קופירייטינג- כוחה של מילה תכנון המדיה החברתית
אינטרנט והמדיה החברתית    עיצוב גרפי ומיתוג
הרדיו ונפלאות הקול סרטי TV
פרסום גרילה מצוגת - אפקטיביות למדיה הדיגיטלית

מרצי הקורס:
מרכז אקדמי - מר ארז הדרי -
איש קריאייטיב ופרסום בעל ניסיון של 25 שנה. שימש כקופירייטר בכיר ומנהל קריאייטיב במשרדי פרסום מהמובילים בארץ. זכה ליצור קמפיינים ענקיים, עם אנשי פרסום מהשורה הראשונה, חיבר סיסמאות ועזרי פרסום שהפכו לחלק מהמשפחה.
יתר המרצים הינם מבכירי ענף השיווק והפרסום בארץ בעלי ניסיון עשיר.
 
מועד והיקף הלימוד:
הקורס כולל 10 מפגשים, 40 שעות לימוד אקדמאיות שיתקיימו החל מתאריך 27.06.13, פעם בשבוע ביום חמישי,
בין השעות 17:00-20:00 במכללה העסקית של לשכת המסחר ת“א והמרכז, רחוב החשמונאים 84, ת“א.

לידיעתך: הוראות מס הכנסה בקשר להדרכה והשתלמות מקצועית לעובדים, קובעות שכאשר העובד נשלח מטעם המפעל/ המוסד לצורך הכשרה והשתלמות לשם שמירת רמתו המקצועית או לשיפור אופן פעולתו יחשב שכר הלימוד ע"י המפעל/ המוסד כהוצאה מוכרת ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.