Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

סדנת ניהול השירות

סדנת ניהול השירות
לתת שירות זו זכות. האם גם העובדים שלך מרגישים כך?

תפקיד מנהל השירות הוא תפקיד מאתגר המהווה עמוד תמך מרכזי בכל ארגון. הסגנון הניהולי של מנהל השרות מהווה מודל לדוגמא עבור עובדיו לסגנון התקשורת הרצוי מול הלקוחות . עובדים בדרך כלל יאמצו חלקים ממנו בסגנון התקשורת שלהם עצמם מול הלקוחות. 

הינכם מוזמנים לסדנה מרתקת בנושא שירות שעוסקת בפן האמוציונאלי של השירות ומספקת כלים פרקטיים ליצירת מחויבות לקוח, תוך יצירת איזון בין השכל והרגש בשירות. הסדנה הינה דינאמית ומשלבת בתוכה מצגות, תרגילים, דיונים וסימולציות.


 מטרת הסדנה:

1.בניית ושימור מערך שירות אפקטיבי ויעיל.

2. הפיכת השירות לפרו אקטיבי, יוזם, מקדם ובעל ערכים מוספים המייחדים את הארגון

 

קהל היעד :
 מנכ"לים, מנהלים בדרגות ביניים וכל מי שעוסק בשרות בשוטף .  

 

בין נושאי הלימוד :

חניכה והכשרה

סגנונות ניהול שונים, גיבוש תפיסת ניהול: המנהל כמאמן

הצבת יעדים מדדים, הפיכת המידע לידע וניהולו

הנעה אישית של נציגים למוטיבציה גבוהה לאורך זמן

אינטליגנציה רגשית בניהול צוותי שרות

טכניקות באבחון וראיון מועמדים לשירות

ניהול ישיבות ודיונים

ניהול זמן ואפקטיביות אישית


עלות הסדנה :
חברי לשכת המסחר תל אביב והמרכז: 580 ₪ + מע"מ  .
ללא חברים: 980 ₪ + מע"מ
העלות כולל ארוחת צהרים וחומרי לימוד .

 

אודות המרצה :
גב' מיכל מוצפי - יועצת ארגונית בכירה, בעלת M.A.   בלימודי עבודה וותק של  10  שנים  בתחום. בעלת  רקע של 7 שנות עצמאות בניהול עסק בתחום יעוץ ארגוני. ניסיון עשיר בקיום פעולות של עיצוב והטמעת תפיסות שרות בארגונים מובילים.

 

מועד ומיקום הסדנה:
הסדנה תתקיים פעם בשבוע ביום  שלישי , החל מתאריך  4.03.2014, בין השעות 9:00-16:00 למשך 2 מפגשים . סה"כ 18 שעות אקדמאיות . המיקום :  בית לשכת המסחר , רח' החשמונאים 84 תל אביב.
למכללה הסדר חניה מוזל בחניון אבן זיו ובחניון רבע חינם .