Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

זכיינות: האם זו השיטה הנכונה לצמיחתו של העסק שלי?

מותגים קמעונאים מובילים בישראל ובעולם נוחלים הצלחה רבה בזכות פעילות בשיטת זכיינות. הישענות על השקעה כספית ומוטיבציה גבוהה של זכיינים, מאפשרת לרשות לצמוח במהירות, ללא השקעת משאבים משמעותיים ותוך צמצום הסיכון מצדם. אולם, על מנת להבטיח צמיחה מהירה ונכונה, על בעלי הרשת המזכה להכיר מקרוב את מאפייני הפעילות הזכיינית, יתרונותיה והאתגרים המובנים בה, ולבחון לעומק האם המתכונת הזכיינית היא הנכונה ביותר עבור פעילותם העיסקית.
קהל היעד:
בעלי רשתות, הפועלים בתחום הזכיינות וכן כאלו המתעתדים להכנס לתחום.

מטרה:
הצגת מגוון השיקולים, הדילמות, השירותים והכלים, אותם יש לשקול וללמוד על מנת למכסם את סיכויי הצלחת הפעילות הזכיינית.

נושאי הסדנה:
  • מבוא לזכיינות
  • תנאים מוקדמים להצלחת הפעילות
  • כלים לשכפול ההצלחה
  • יחסי חברה מזכה וזכיין
  • שיווק ברשתות מזכות
  • כללי אתיקה בזכיינות

מנחה הסדנה:
מר סטיבן וולפסון - נשיא ומנכ״ל המכון הישראלי לזכיינות, מומחה לזכיינות בינלאומית, בעל למעלה מ 20- שנות ניסיון בתחום, בדגש על קמעונאות וזכיינות בינלאומית.

מועד ומקום:
הסדנה תתקיים  ביום חמישי ה 04.02.16, בין השעות 15:00-09:00 בבית לשכת המסחר, החשמונאים 84, ת"א.
למכללה הסדר חניה מוזל בחניון גבעון / TLV.