Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

החלטות ניהוליות לשיווק אפקטיבי בעולם הדיגיטלי

המכללה העסקית שמחה להזמין אותך לסדנא ייחודית בנושא החלטות ניהוליות בשיווק דיגיטלי שתחשוף אותך ל"שיטת הכפפה". שיטה זו תאפשר לך לבחור את אמצעי השיווק האפקטיביים ביותר לעסק שלך ולהפסיק לבזבז כסף וזמן על ניסיונות סרק.
קהל היעד:
מנכ"לים ומקבלי החלטות
מתאים לחברות עם תקציב שיווק שנתי בסך חצי מיליון ₪ ויותר

נושאי הלימוד:
  • תגלו מהם הגורמים הקובעים אילו דרכי שיווק באינטרנט ישיגו תוצאות לחברות מסוגים שונים.
  • תקבלו כלי תומך החלטות ניהוליות ותקציביות – "שיטת הכפפה" - שיאפשר לכם להתאים אסטרטגית לחברה שלכם את אמצעי השיווק האפקטיביים ביותר.
  • תראו איך בונים System שיווקי מבוסס דיגיטל שעובד כמו מכונה משומנת, מביא לעסק שלכם בקביעות הכנסות מלקוחות חדשים וקיימים ועוזר לכם לשמור על לקוחות לאורך זמן.
  • תגלו מודלים עסקיים חדשניים שהתפתחו בעולם הדיגיטלי בשנים האחרונות ומאפשרים הפקת הכנסות ורווחים בעזרת המודלים השיווקיים של שיטת הכפפה.
מרצה ומנחה:
ד"ר דן הרמן - שותף ומנהל בסיירת מנכ"ל שעובדת עם מנהלים ביזום מהלכי צמיחה חדשניים, בהקמת מערכי שיווק דיגיטליים מתקדמים ובניהול שוטף של פעילות תקשורת, שיווק ומכירה מתואמת ותכליתית - בארץ ובעולם. בעבר היה סמנכ"ל השיווק בקבוצת מגדל לביטוח ושירותים פיננסיים, משנה למנכ"ל בקבוצת דחף, סמנכ"ל לאסטרטגיה במשרד הפרסום באומן-בר וביצע עשרות פרויקטים בשיתוף עם משרדי מיתוג מובילים. הוא הרצה באוניברסיטת בר-אילן ובמכללה למנהל ופרסם ספרי ניהול רבי מכר שראו אור בישראל, בארה"ב, ברוסיה ובמדינות נוספות.

מבנה הסדנה ומיקומה:
הסדנה תתקיים ביום רביעי ה- 14.06.17, בין השעות 09:00-15:00 במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז, רחוב החשמונאים 84.
לרשות הלומדים הסדר חנייה מוזל.