חולם ליבא מסביב לעולם? צעדים ראשונים כיצד להתחיל

כשהיינו קטנים, דיברו איתנו על לימודי משפטים או רפואה כתחומים אטרקטיביים. אבל הזמנים השתנו, העולם נהיה הרבה יותר גלובאלי, ועם לפטופ קטן ווי-פיי יש אנשים שמצליחים לנהל היום עסקי ייבוא מצליחים, עם עיקרון פשוט: להביא סחורה איכותית ממקומות שונים בעולם ולמכור אותה בארץ. אז איך הופכים להיות יבואנים? איך רוכשים את המקצוע? ומה צריך לעשות? כל הפרטים
לפני שמתחילים, כדאי לא ליפול לטעויות של יבואנים מתחילים:
 


מקצוע שנהיה מבוקש מיום ליום
תחום הייבוא הוא מהמבוקשים היום בארץ ובעולם ומאפשר לכם לעבוד כעצמאיים אך גם כמנהלי יבוא בחברות גדולות בתחום הסחר והלוגיסטיקה הבינ"ל . כדי להתחיל, אתם צריכים הכשרה איכותית ומקצועית אשר תצייד אתכם בכלים שיחסכו לכם המון כסף וכאב ראש . ההכשרה לא חייבת להיות ארוכה , אולם היא חייבת להיות מקיפה ויישומית .

אז איך הופכים להיות יבואן? איזו הכשרה צריך?
המכללה העסקית, היא המוסד המוביל בארץ ללימודי ייבוא מעל 45 שנים . מדובר בקורס ייעודי הנמשך כחצי שנה ונותן לך את מה שאתה צריך כדי להתחיל לעבוד בתחום. קורס יבוא יצוא במכללה העסקית מעמיק בכל הנושאים ההכרחיים בסחר הבינלאומי, כמו עלויות יבוא ויצוא, רגולציה, ניהול תהליכים ודרכים לחסוך ולהימנע מטעויות נפוצות.כמו כן, הקורס מזכה אותך בתעודת סיום המוענקת בחסות 3 ארגונים בינלאומיים:
International Chamber of Commerce, Eurochambers , World Chambers Federtaion - כרטיס הכניסה שלך למגוון משרות במגזר הפרטי והציבורי.
 
ביקוש גדול שגורם לך להיכנס לשוק העבודה במהירות
המכללה גם מסייעת לבוגריה במציאת מקום עבודה בשל העובדה שהיא חלק מלשכת המסחר ת"א, שהינה ארגון המעסיקים הגדול היום במשק המונה אלפי יבואנים ממגוון רחב של ענפים .

הבנת תנאי התשלום הקיימים בסחר הבינ"ל היא קריטית להצלחה במקצוע 
מעבר לידע המקצועי והחוקי הקשור בתנאי המסחר בין מדינות, המיסים והייבוא, נדרש ליחס חשיבות מאוד גדולה באשר לתנאי התשלום שמציע הספק בעת המשא ומתן. מדוע? כאשר סוחרים בזירה הבינלאומית סוגיית האמון בין הצדדים היא קריטית. העברת טובין בסכומים גדולים בין גורמים שאינם מכירים זה את זה עדיין כרוכה בלא מעט סיכון, ולכן יש להיות מודעים לשיטות העברות הכספים המתאימות לכל שלב במערכת היחסים בין צד א׳ לב׳ בכדי לא להיחשף לסיכון מיותר.
 
 
 

רוצה לשמוע עוד על הקורס? נשמח לשוחח איתך ולדבר על כל השאלות שאולי עלו לך.