Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

סדנה בנושא קידום אתרים למנהלים

ישבת המון זמן. חשבת לעומק על האתר. בנית תוכנית עבודה. כתבת תוכן ובחרת תמונות מרהיבות. החלטת על עיצוב מלוטש ומרשים לאתר. ברכותינו...  אתר האינטרנט החדש או המשודרג שלך עלה לאוויר. 

עכשיו, מה צריך לעשות כדי שיגיעו מספיק מבקרים או קונים לאתר  ומה צריך לשנות באתר כדי שאכן מספר גדול ככל האפשר של גולשים  גם יפנה  לבצוע עסקה ???
 
לאור ההצלחה הגדולה וההדים הנרחבים שבאו בעקבות הסמינרים הקודמים  , המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א  החליטה לפתוח מועד חדש. כל מי שלא הספיק להשתתף מוזמן לבוא ורכוש כלים אופרטיביים לקידום העסק  באמצעות האינטרנט  ורקע ההכרחי הדרוש להתמודדות עם האינטרנט ככלי שיווקי ומכירתי.
 
 
קהל היעד
בעלי ומנהלי אתרים, מנהלי תכנים ואנשי שיווק- אין צורך בידע טכני!!!
 
מרצה הסמינר
ג'קי סויקיס - מומחה קידום אתרים במנועי החיפוש, מקצוען מוסמך ע"י גוגל לפרסום בגוגל.
יוזם ומפתח הסמינר לקידום אתרים ,המסלול המלא להכשרת מקדמי אתרים המתקיים כיום בשיתוף עם מכללת ג'ון ברייס וסמינרים מתקדמים נוספים.

תוכנית הסמינר                                                
09:00 - התכנסות וכיבוד קל 

09:30 - סקירה כללית

  1. מנועי חיפוש בארץ ובעולם
  2. נפחי חיפוש
  3. השוואה בין קידום אתרים וקידום אתרים ממומן
  4. הפרמטרים המשפיעים ביותר על קידום האתר


10:00 - גוגל

  1. כיצד רואה גוגל את האתר
  2. אינדוקס דפי האתר בגוגל
  3. המטמון של גוגל
  4. פקודות חשובות בגוגל
  5. עובדות על עכבישים
  6. האלגוריתם של גוגל


11:00 - הפסקת קפה / שתייה קרה

11:10 - מילות מפתח

  1. מה הן מילות המפתח
  2. מי קובע מהן מילות המפתח באתר?
  3. חשיבות מיקוד האתר במילות המפתח
  4. הצורך בביצוע מחקר מילות המפתח
  5. כללים לבחירת מילות המפתח  
  6. כלים לאיתור ובחירת מילות מפתח


12:20 - תכנים באתר

  1.  הדרישות מהתכנים באתר
  2. צפיפות, פיזור ומיקוד
  3. כמה ביטויים באמת אפשר לקדם באתר?
  4. כותרת ותיאור הדף
  5. כותרות ראשיות וכותרות משנה
  6. כיצד בונה גוגל את תיאור הדף בתוצאות החיפוש
  7. תקלות קטנות שיגרמו לכם צרות גדולות
  8. שימוש מושכל בתמונות 

 13:00   ארוחת צהרים 

14:00   קישורים

  1. הרעיון מאחורי מנוע החיפוש גוגל
  2. הפצצת גוגל
  3.  קישור פנימי, קישור חיצוני, קישור שבור
  4. מדד ה-Page Rank של גוגל
  5.  איכות הקישור
  6.  יחסי קישורים 
  7. משקל הקישורים באתר
  8. החלפת קישורים
  9. הקמת פרופיל קישורים איכותי
  10. מפת האתר

 15:20   הפסקת קפה/שתייה קרה 
 
15:30   קידום אתרים

  1. Google Webmaster Tools
  2. ארגז החול של גוגל
  3. קווים מנחים לקידום האתר
  4. מדדי הצלחה כאבני דרך
  5. מי יקדם את האתר שלך?
  6.  איך תגן על עצמך משרלטנים?
  7. אופטימיזציית מבנה ותוכן
  8.  כמה עולה לקדם אתר?
  9.  דברים שיש להיזהר מהם

 16:50   שאלות ותשובות

מועד ומקום
הסמינר  יתקיים ביום שני, 31.01.2011, בלשכת המסחר ת"א והמרכז, רח' החשמונאים 84 ת"א, קומה ראשונה .
הסדר חניה בחניון אבן זיו ובשוק הסיטונאי . 

לפרטים נוספים ניתן לפנות למכללה העסקית בטלפון: 8111*

לידיעתך: הוראות מס הכנסה בקשר להדרכה והשתלמות מקצועית לעובדים, קובעות שכאשר העובד נשלח מטעם המפעל/ המוסד לצורך הכשרה והשתלמות לשם שמירת רמתו המקצועית או לשיפור אופן פעולתו יחשב שכר הלימוד ע"י המפעל/ המוסד כהוצאה מוכרת ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס