Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

יום עיון מכירות ושיווק...ומה שביניהם

ההרשמה ליום העיון נסגרה ולא ניתן להירשם יותר.

 

סדנה הכוללת חמישה מפגשים העוסקים בתחום: מכירות, שיווק, מודיעין עסקי ועוד..
הסדנה כוללת מרכיבים מרכזיים בתחום עבודתו של איש המכירות ומעניקה "ארגז כלים" בעת ביצוע עסקת המכירה.

הסדנה הינה ללא תשלום!!

מושב ראשון- שיווק נכון כמפתח להצלחה:

08:30-09:00 - התכנסות וכיבוד קל

09:00-09:45 - תחום השיווק כגורם מרכזי בפעילות העסקית של כל ארגון. תוצג הגישה השיווקית על פיה 
                          במרכז עומד הלקוח הרוכש תועלות כמענה לצרכים הקיימים אצלו.
                          מרצה המושב: מר אשר קירשנבוים, מנכ"ל חברת "אפקט בע"מ. לייעוץ והדרכה עסקיים.
 
מושב שני - ה"סטרס" בעולמו של איש המכירות:

אנשי המכירות חשופים באופן יום-יומי לגורמי לחץ, מתח ותסכול רבים המכונים בשפה המקצועית "סטרס"
(STRESS). גם אם רובנו לא מודעים לכך, המוח והגוף מגיבים לגורמים אלה בדרך שגורמת לפגיעה בשקט הנפשי.
מה עושים? איך מונעים את נזקי הסטרס?

09:45-10:30 לומדים להירגע: כלים פשוטים ומעשיים לצמצום נזקי הסטרס ולשיפור התפקוד.
                       מרצה המושב: גב' דליה רזניצקי, בעלת תואר Ph.D במדעי החיים ממכון וייצמן, מדענית 
                       וחוקרת, מרצה ומנחה בתחומים של  הקשר בין הגוף לנפש, התמודדות עם סטרס, דמיון
                       מודרך, מדיטציה ומודעות עצמית.

10:30-10:45 - הפסקה

מושב שלישי - בניית אסטרטגיה להגדלת המכירות:

10:45-11:30 - שיטות יעילות לבניית תכנית ואסטרטגיית מכירות להגדלת נתח לקוח, בניית יעדים והבאת
                         לקוחות חדשים.
                         מרצה המושב: מר דרור כהן, מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק, מומחה לבניית מערכת
                         מכירות.

מושב רביעי - מועדוני לקוחות:
היתרונות בניית מועדון לקוחות ככלי פרסומי וותיק ויעיל.

11:30-12:15 - הקמת מועדון לקוחות: אמצעי או מטרה? על חשיבות הקמה וניהול תוכניות נאמנות לשימור הלקוחות.
                         מרצה המושב: מר שלומי לחנה, מרצה במסלול האקדמי במכללה למינהל. מייסד ומנכ"ל
                         YOU לשעבר.

12:15-12:30 הפסקה

מושב חמישי - מודיעין עסקי - אנשי שיווק ומכירות כאנשי מודיעין:

12:30-13:15 - הבנת הפלטפורמה הקיימת לאנשי שיווק ומכירות ומינוף לטובת המודיעין העסקי. הבנת 
                         הדומה והשונה בין אנשי שיווק לאנשי מודיעין.
                         מרצה המושב: מר אביב הולין, מנכ"ל חברת Through Link LTD.

ההרשמה ליום העיון נסגרה ולא ניתן להירשם יותר.