הפקת אירועים דוברות ויח"צ

פרודקשן הוא בית הספר המקיף בישראל ללימוד מקצועות הפקה ותוכן  בתחומי התרבות והאירועים. 

בבסיסו מוגש קורס מקיף בן 10 חודשי לימוד המעניק תעודה מקצועית , ומציע קורסי התמחות ממוקדים בני 3 חודשים המעניקים כלים להתמחות במקצועות ההפקה השונים – מקצועות התוכן, האירועים הפרטיים , ההפקה בפועל ועוד... ועד לסדנאות שונות להתמקצעות ייחודית כגון צילום , הפקה טכנית, עיצוב אירועים ועוד...


איך נראית שגרת העבודה של מפיק/ת אירועים?
שגרת העבודה של מפיק/ה מתחילה בגיוס לקוחות חדשים. המפיק/ה צריך/ה להבין את הצרכים והרצונות של הלקוח, ולתכנן אירוע שיהיה מושלם עבורו. לאחר שהלקוח חותם על החוזה, המפיק/ה מתחיל/ה לעבוד על כל הפרטים של האירוע.


השלב הראשון בניהול הפקת אירועים הוא בחירת מקום האירוע וקבלת רשיונות להפקת האירוע מבחינה בטיחותית וכו'... המפיק/ה צריך/ה למצוא מקום מתאים לגודל האירוע, לקונספט ולתקציב. לאחר מכן, המפיק/ה צריך/ה לבחור את ספקי האירוע, כגון חברת קייטרינג, חברת תפאורה, חברת תאורה וחברה להפעלות.

השלב הבא הוא תכנון התוכן והקונספט של האירוע. המפיק/ה צריך/ה לחשוב על מה יקרה באירוע, איזה פעילויות יהיו, ואיך הלוקיישן יעוצב בהתאם למשאבים הקיימים וטעם הלקוח/ה. לאחר מכן, המפיק/ה צריך/ה להכין תקציב לאירוע, ולעמוד בו. ולבסוף, השלב האחרון הוא קיום האירוע, יציאה לדרך. המפיק/ה צריך/ה לוודא שהכל מתנהל כשורה, ולפתור בעיות שעלולות להתעורר.


טיפים להצלחה בתחום 
אם אתם רוצים להצליח בתחום ניהול עיצוב והפקת אירועים, לימודי הפקות אירועים יספקו לכם את הידע והכישורים הנדרשים. בקורס לימודי הפקת אירועים תלמדו כיצד להיות יצירתיים, ומקוריים. להמציא את עצמכם מחדש בכל אירוע ויעודדו אתכם לחשוב מחוץ לקופסא. בקורס לימודי הפקת אירועים תצללו להיבטים השונים של העבודה, ביניהם תקשורת מול לקוחות, ספקים, ואנשי מקצוע אחרים כדי להבטיח את הצלחתו. תקבלו את הכישורים הרכים שיהפכו אתכם לאסרטיביים ומכווני מטרה.
להלן כמה טיפים נוספים להצלחה בתחום:


* צברו ניסיון מעשי. הדרך הטובה ביותר ללמוד את המקצוע היא באמצעות ניסיון מעשי. תוכלו לצבור ניסיון מעשי על ידי עבודה כמתמחים בחברת הפקת אירועים, או על ידי עזרה בארגון אירועים קטנים יותר. זה יכול להיות אירועים משפחתיים, חברתיים, או עסקיים. עזרה בארגון אירועים קטנים יותר היא דרך מצוינת ללמוד את הבסיס של ניהול אירועים, ולתרגל את הכישורים שלכם.

*בנו רשת קשרים. רשת קשרים היא דרך מצוינת למצוא הזדמנויות עבודה. היכרות עם אנשים בתחום תאפשר לכם לשמוע על משרות פנויות, ולקבל המלצות. אתם יכולים לבנות רשת קשרים על ידי השתתפות באירועים מקצועיים, השתתפות בקבוצות מקצועיות באינטרנט, או יצירת קשר עם אנשים בתחום.

*היו מעודכנים בטרנדים האחרונים. עולם האירועים משתנה כל הזמן. חשוב להיות עם יד על הדופק בכל הקשור לטרנדים בתחום הפקות האירועים, כדי שתהיו צעד אחד לפני כולם ותוכלו להציע ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר.
 

קורסים בהפקת אירועים דוברות ויח"צ