מאמרים בתחום ניהול והפקת האירועים

תמיד רציתם להיות מפיקים?
בואו להפיק מזה תועלת כלכלית...
 
קרא עוד
סוכות - הפסטיבל כאמצעי שיווקי  / אלי לוי
כ-100 פסטיבלים יתקיימו בסוכות, זהו מספר שיא. לחברות ולמותגים חגיגת הפסטיבלים היא הזדמנות לתקשר עם הקהל. אלי לוי, אחד מוותיקי המפיקים בארץ מסביר איך יוצרים חוויה אישית למבקר ואיך משתמשים בפסטיבל כמנוף שיווקי למטרות שונות כמו החדרת מוצר, מיצוב תדמיתי, הגדלת מכירות וכד'. המאמר פורסם בקטלוג פרומו מדיה 
 
קרא עוד
אנשי גבייה מצוינים הם אנשי מכירות מעולים ולהיפך מאת: רו"ח עידן סנוף
בעולם שבו חווית הלקוח מהווה אחד הנושאים העיקריים שהינם מפתח להישרדות וצמיחה של חברה, נקודות המגע של הלקוחות בשלב המכירה ובשלב הגבייה מעצבים את המפגש שבין רמת תפיסת איכות השירות של הלקוחות לציפיות שלהם ומשפיעים על נאמנות הלקוחות לחברה לאורך זמן ועל היכולת שלהם להמליץ על השירות או המוצר שקיבלו לאחרים.
קרא עוד
שמונה טיפים שיהפכו את האירוע הבא שלכם לסיפור הצלחה מסחרר / לבנת קיזנר
ארגון אירוע, פרטי או עסקי, הוא עניין לא פשוט בכלל. מעבר לתמונה הרחבה של הקונספט וקהל היעד, ישנם עוד כל כך הרבה פרטים קטנים שצריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים על הפקת האירוע, כגון אבטחת המקום, מציאת קייטרינג, טיפול ברישום המשתתפים, הגברה, תאורה , ועוד ועוד, בהתאם לסוג האירוע וגודלו.
על מנת לסייע לכם בתהליך, אשמח לתרום מניסיוני שמונה טיפים בסיסיים שחשובים להצלחת כל אירוע; שאם תקפידו ליישמם – אין לי ספק שהאירוע שלכם יהיה סיפור הצלחה מסחרר שכולם ידברו עליו.
קרא עוד
8 טיפים מנצחים לעיצוב שולחן החג מבית היוצר של המכללה העסקית
ריחות הסתיו וסירי החג, צמיחה ירוקה וגוונים אדומים של רימון, דבורים מזמזמות ואושר של שירי ילדים – ושולחן חג אחד שעומד עירום במרכז החדר.
עיצוב שולחן הוא תמיד אתגר גדול, אך באמצעות תכנון מראש וקצת חידושים זולים וזמינים נוכל להפוך אותו גם לחוויה.
קרא עוד
תמיד הייתם אלה שמארגנים את המסיבות והאירועים בין המשפחה והחברים? הגיע הזמן שתעשו מזה קריירה!
כשג'ניפר לופז שיחקה את "מארגנת החתונות", אי שם בתחילת שנות האלפיים, כולנו קצת קינאנו בה (אם לא בגלל המקצוע שלה – לפחות בגלל חיי האהבה שהוא זימן לה). הצפייה בסרט נתנה את התחושה שהפקת אירועים היא מצד אחד העבודה המלחיצה ביותר בעולם, ומצד שני גם המתגמלת ביותר. אבל סרטים לחוד ומציאות לחוד, נכון? ובכן, לא בהכרח...
קרא עוד
למה חשוב להפיק אירוע עבור העסק שלך? / מר גד אורון
בימים בהם אנו מהדקים חגורות ומבטלים אירועים, חשוב לזכור כי אל לנו לוותר על הכל. דווקא עכשיו חשוב להפיק אירועים במקומות העבודה. עלינו לקחת אחריות על המצב הנתון ולעצור את ההידרדרות. אז איך בכל זאת עושים זאת?
החדשות, העיתונים ואנשי הכלכלה ממשיכים לבשר לנו, הציבור, כי המצב הכלכלי הקשה ימשיך עוד תקופה לא קצרה. בעלי החברות, המנכ"לים והעומדים בראש המשרדים מהדקים חגורות ונוגסים בכל תקציב אפשרי.
קרא עוד
אל תעשו רעש ! / מר אלי לוי
בעוד כחודשיים נדע איך תראה שנת 2011 של עולם הארועים והשיווק החוויתי תחת כיפת השמיים .
למה ?
כי התקנות החדשות למניעת מפגעים (מניעת רעש ) שמוביל בנחישות השר גלעד ארדן אומרות :
"לא יפעיל אדם ולא ירשה לאחר להפעיל רמקול ,מגביר קול מערכת כריזה ....באזור מגורים באופן הגורם לרעש המפריע או עלול להפריע לאדם סביר "
קרא עוד