מאמרים בתחום

איך בוחרים נכון יועץ עסקי?  / דרור כהן
חברות וארגונים רבים נעזרים ביועצים עסקיים לצורך שיפור התוצאות העסקיות בארגונם ולעשיית "סדר" ארגוני שכן "אורח לרגע מוצא כל פגע" – למנהלי הארגון ולבעליו קשה לראות מבפנים מה שיועץ או גוף חיצוני יכול לאתר בראיה מקצועית ובלתי רגשית . השאלה החשובה ביותר לפני לקיחת יועץ כל שהוא לארגון הינה, האם אנו יודעים לבחור את היועץ האידיאל? מצ"ב לפניכם רשימת "טיפים" כיצד לבחור את היועץ המתאים ביותר לארגונכם.
קרא עוד
הגעת לגיל 40, צברת ידע, השכלה וניסיון ולא מצליח למצוא עבודה?
בשנים האחרונות, מאות צעירים בגילאי 40 ומעלה ששמשו בתפקידי מפתח ניהוליים בארגונים וחברות אינם מוצאים את עצמם בשוק העבודה, אף על פי הידע, ההשכלה והניסיון שצברו בשנות פעולתם בשוק העסקי. איננו יודעים עם זה נובע מהגיל, מהשכר הגבוהה שנהגו לקבל או מהעמדות הבחירות שייצגו, בפועל עובדים פוטנציאלים אילו נמצאים במצוקה גדולה.
קרא עוד
מילה טובה שמובילה להצלחה ופריחה
כל אחד זקוק לעצה טובה. יש שמקבלים אותה מרב מקובל, מאיש מיסטיקה, מתקשרים ואפילו מחפצים דוממים. אבל בואו נהיה מעשיים לרגע, בתכלס בעלי עסקים רציניים שצריכים עזרה לקידום העסק שלהם, פשוט פונים ליועצים עסקיים מוסמכים שיתנו להם עצה מועילה.

חולמים להיות אלו שנותנים לעסק את העצה הטובה ? רוצים לגרום לעסק לעשות את המיליון הבא? רוצים להשאיר חותם בעולם העסקי? הכתבה הזו מוקדשת לכם...
קרא עוד