פייסבוק לינקדאין וואטסאפ אימייל
טופס התעניינות קורסים
השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך בהקדם
מעוניין ב -
יומן אירועים
חדשות ועדכונים

אסטרטגיות שיווק עכשוויות

הזמן מוצר
אסטרטגיות שיווק עכשוויות
מחיר הספר: 118 ש"ח.
מחיר הספר עבור חברי לשכת המסחר ותלמידי המכללה העסקית: 90 ש"ח.

המחיר אינו כולל דמי משלוח.
בסביבה העסקית התחרותיות של היום השיווק מכתיב את שורת הרווח והוא המפתח להצלחה מסחררת כמו גם לכישלון צורב.

הספר "אסטרטגיות שיווק עכשוויות" מרכז עבורך איש העסקים, איש השיווק, הסטודנט וכל מי שמתעניין בנושא, את אסטרטגיות השיווק הננקטות בחברות השונות בארץ ובעולם, בעידן רווי השינויים שלנו.
הספר מתמצת מגוון רחב של אסטרטגיות, המקנות כלים שימושיים לאיש השיווק הרוצה למנף את עסקיו ולא לפעול לפי "תחושת בטן".
הספר מלמד את עולם השיווק באופן תיאורטי ומעשי, צעד אחר צעד, ומעניק תובנות שיווקיות הסוללות את הדרך ליישום ,להצלחה עסקית,לשגשוג ולהובלה בשוק תחרותי.

הספר "אסטרטגיות שיווק עכשוויות", בנוי כארגז כלים, הפורש בפני הקורא שיטות פעולה לשיווק מודרני, ראשי  פרקים להכנת תוכניות שיווק עסקיות ושיווקיות, ודרכי שליטה ובקרה להבטחת האפקטיביות השיווקיות.

ד"ר אביחי שוב-עמי משמש כראש המחלקה לשיווק בבית-הספר למינהל עסקים המסלול האקדמי המכללה למנהל. לימד בין היתר באוניברסיטת ת"א, באוניברסיטה העברית בירושלים, באוניברסיטה של מיאמי וברוך קולג' בניו-יורק.
 
הספר כולל 353 עמודים בכריכה קשה.

תוכן העניינים :
 
מבוא
 
חלק א' – הסביבה השיווקית
 
פרק 1 – הגדרת העסק
פרק 2 – ניתוח הסביבה הפנימית – העסק
פרק 3 – ניתוח הסביבה החיצונית
פרק 4 – ניתוח פנימי וחיצוני לעסק
פרק 5 – מידע לניתוח הסביבה
פרק 6 – תכנון אסטרטגי
פרק 7 – תכנון אסטרטגיה שיווקית
פרק 8 – קהל המטרה ומיצוב
 
חלק ב' – אסטרטגיות תמהיל השיווק (5p's)
 
פרק 9 – אסטרטגיית מוצר (product)
פרק 10 – אסטרטגיית מחיר ( price )
פרק 11 – אסטרטגיית הפצה (place )
פרק 12 – אסטרטגיית קידום ( promotion )
פרק 13 – אנשי השיווק ( people )
 
חלק ג' – אסטרטגיות מתקדמות

 
פרק 14 – אסטרטגיות שיווק כמלחמה
פרק 15 – אסטרטגיית חוויית לקוח
פרק 16 – אסטרטגיית יחסים שיווקיים ( Marketig relationship  )
פרק 17 – אסטרטגיית שיווק אחד על אחד ( one-to-one marketing )
פרק 18 – אסטרטגיית אחריות חברתית
פרק 19 – אסטרטגיית שיווק רב- שכבתית
פרק 20 – אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
פרק 21 – אסטרטגיית שיווק מבסיס נתונים ( data base marketing )
פרק 22 – אסטרטגיית מותג
פרק 23 – אסטרטגיית שיווק גרילה
 
חלק ד' – ניהול תהליך השיווק (Process)


פרק 24 – מבנה תכנית השיווק
פרק 25 – מבנה מערך השיווק
פרק 26 – ניהול המכירות
פרק 27 – ניהול הרווח והכנת תכנית עסקית
פרק 28 – שליטה ובקרה
פרק 29 – אחריות תאגידית
תכן מפורט
בבליוגרפיה

הזמן מוצר

המכללה העסקית שרקור - בניית אתרים לשכת המסחר תל אביב והמרכז