פייסבוק לינקדאין וואטסאפ אימייל
טופס התעניינות קורסים
השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך בהקדם
מעוניין ב -
יומן אירועים
ינואר 2019
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
 
  קורס קורס     יום עיון יום עיון  
 
חדשות ועדכונים

איך לחשוב כמו מנכ"ל

הזמן מוצר
איך לחשוב כמו מנכ"ל
מחיר הספר: 75 ש"ח.
מחיר הספר עבור חברי לשכת המסחר ותלמידי המכללה העסקית: 65 ש"ח.
המחיר אינו כולל דמי משלוח.


משתתף במבצע 1+1

זהו המדריך שאין שני לו, פרי עטה של מחברת הספר "אריות לא צריכים לשאוג", המסביר מה צריך כדי לחשוב ולהתנהג כמו מנכ"ל ולהיות מנכ"ל. אם אתם רוצים להיות צופים מצטיינים, אתם צריכים לזכות בסרטי הצטיינות. אם אתם רוצים להיות פוליטיקאים, יש כישורי אנוש שאתם צריכים לטפח, ואם אתם רוצים להיות מנכ"לים או סתם להצליח בעסקים, עליכם להכיר את הסודות שהעלו אנשים מעסקים מצליחים לעמדות של כוח.

איך לחשוב כמו מנכ"ל מתאר את 22 התכונות החיונויות המשותפות לכל המנכ"לים המצליחים והתכליתיים ואלו הן: בטוחים בעצמם, שולטים בגישותיהם וביחסם, עקשניים, משתפרים בהתמדה, הוגניים ואתיים, מקוריים, מתעניינים בפרטים, מצטיינים בתפקידם ורוצים להנהיג, מוכנים להודות בשגיאות מבלי להצטדק, נאבקים למען אנשיהם, כנים וישרים, סקרניים וחקרניים, תחרותיים, גמישים ומספרי סיפורים טובים החושבים לפני שהם מדברים.

הספר יסייע לקוראים בטיפוס שלהם במעלה הסולם, מפני שהוא מציג בפניהם גישה רעננה לפעולות של איש עסקים מצליח, השקפותיו, גישותיו והפילוסופיות שלו. הספר מבוסס על ראיונות עם מאות מנהלים אמריקאים מהשורה הראשונה.בין שאתם עובדים עבור מנכ"ל או שרוצים להיות מנכ"לים בעצמכם ותוהים איך להצליח מול המתחרים- אתם לומדים ממקור ראשון מה צריך כדי להגיע לצמרת.

נושאי הספר:

חלק ראשון:
1. ציוד בסיסי: איזה ציוד דרוש למטפס המודרני כדי להגיע אל ראש ההר של החברה?
2. איך למשוך בחוטים הנכונים
3. הכנות לטיפוס: תכונות חיונויות 1 עד 8
4. הלכה למעשה: תכונות חיוביות 9 עד 13
5. גישור על פערים: תכונות חיונויות 14 עד 22
6. מטפס ההרשים: כל מטפס שונה מרעהו וחשוב שתבינו את ההבדלים האלה.
7. מכשולים: כישורי טיפוס יתגברו על הדוגמה העלובה שמציגים בוסים לא כל כל מושלמים

חלק שני:
1. איך בוסים נעשים בוסים?
2. לעלות על הפסגה: להתקדם ממספר שניים למספר אחד.
3. מנכ"לים בפעולה: מה בדיוק הם עושים שם בצמרת.
4. להמשיך בדרך: מה מחפשים הבוסים במי שהם מקדמים, קולטים ומפטרים.
5. כמה הבוס מרוויח: האם המחיר שהם משלמים שווה את הסכום שהם מקבלים?
6. להתייצב בראש: סוף דבר- כיצד להפיק חוויה גדולה יותר מהטיפוס.

הזמן מוצר

המכללה העסקית שרקור - בניית אתרים לשכת המסחר תל אביב והמרכז