Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

סמינר יצירתיות וחדשנות בניהול השירות

מנהלים בדרגים ובעיסוקים השונים בארגון, נדרשים מדי יום להתמודד עם מצבי שירות - בהתהוות, בזמן אמת, או לאחר התרחשותם, בדרגה כזו או אחרת של משבר.
בעידן בו המוצרים של המתחרים בשוק מאוד דומים (במיוחד במחיר) והלקוחות הופכים בקלות לצרכנים של השוק הבינ"ל, מנהלים בכל מגוון התפקידים, נדרשים לקחת חלק במשימת ניהול השירות. מכאן עולה שניהול איכותי ומדויק, המשלב חשיבה יצירתית וחדשנות, הופך להיות הכלי המבדל ומעצים ארגון ביחס למתחריו.
 
הנכם מוזמנים לסמינר מרתק בנושא שירות המספק כלים פרקטיים וחדשניים ליצירת מחויבות לקוח. הסדנה הינה דינאמית ומשלבת בתוכה מצגות, תרגילים, דיונים וסימולציות.

מטרת הסמינר :
1.בנייה וטיפוח מערך שירות אפקטיבי ויעיל.
2. הפיכת השירות לפרו אקטיבי, יוזם, מקדם ובעל ערכים מוספים.

קהל היעד :
מנכ"לים, מנהלים בדרגות ביניים וכל מי שעוסק בשירות באופן שוטף .

עיקרי הנושאים:
• כלים לפיתוח יכולות יצירתיות בניהול השירות לטובת השגת יתרון תחרותי • הנעת אנשי הארגון למתן שירות איכותי • תלונות כמנוף להעצמת שביעות רצון הלקוחות ואנשי הארגון • התמודדות נכונה עם מצבי משבר • תכנון ובקרה • אמצעים טכנולוגיים לאפשור מתן שירות להיקף לקוחות גדול • אמצעי תקשורת מרובת ערוצים (טלפון, מייל, רק לא פקס, צ'אט, ווצאפ, רשתות חברתיות ועוד) • ניהול מתן שירות עצמי (אי אפשר בלי זה) • סקרים ומשובים, איך עושים זאת נכון.

אודות המרצה :
פרופ' חנן מיכאלי - מתמחה בקידום יצירתיות וחדשנות בניהול • מגשר להשגת פתרונות למשברים במרחב העסקי • עמית ייעוץ והדרכה בקבוצות CODO (רויטל סגל) HRM (רונית מילר) • מרצה במכללת הדסה ירושלים בניהול ארגוני שירות ובמכללת ספיר ביצירתיות וחדשנות בניהול • מנכ"ל חברת tactico (מאז 1997), מפתחת שיטת הסקרים החדשנית tactico4x4.

מתכונת הסמינר :
הסמינר יתקיים פעם בשבוע ביום רביעי , החל מתאריך 16.01.19 בין השעות 9:00-14:00 למשך 3 מפגשים. סה"כ 20 שעות אקדמאיות. המיקום: בית איגוד לשכות המסחר, רח' החשמונאים 84 תל אביב. למכללה הסדר חניה מוזל בחניון אבן זיו.
 
בלעדי  וחינם למשתתפי הקורס:
פרטיקום בהנחיית המרצה: פרופ' חנן מיכאלי 
מתבצע בארגון של משתתף הקורס באמצעות מכשיר סקרי ייחודי.