10 טיפים למבצע מכירות מוצלח / ענבל אלוני אופיר

לקראת החגים, ענבל אלוני אופיר מציעה 10 טיפים חשובים לביצוע מבצע מכירות מוצלח..

  1. תנו סיבה חיובית למבצע "מבצע הכירות"..."לרגל החג".לא כדאי שהלקוחות יקשרו את המבצע עם חוסר הצלחה במכירות.
  2. תחמו את המבצע בתקופת זמן מוגדרת ולא ארוכה מדי, כדי ליצור תחושת "בהילות" לקנייה היום. תמיד אפשר להאריך "לרגל ההצלחה".
  3. עדיף לתת יותר באותו מחיר מאשר להוריד את המחיר. כך קל יותר לחזור למחיר המקורי בתום המבצע.
  4. נצלו את המבצע להגדלת הקנייה (למשל: מוצר שני בחצי מחיר) או להחזרת הלקוח לקנייה חוזרת (שובר של 20 ₪ מתנה לקנייה הבאה).
  5. עדיף לתת הטבה משמעותית ובולטת במיוחד על מוצר מבוקש, שיכניס לקוחות לחנות, מאשר הטבה אטרקטיבית פחות על כל הסחורה.
  6. הקדישו מחשבה לאופן הצגת וניסוח ההטבה – "100 ₪ מתנה בכל קנייה מעל 500 ₪" נשמע אטרקטיבי יותר מ-"עד 20% הנחה בקנייה מ-500 ₪ ומעלה".
  7. רוב האנשים מעדיפים לקבל מתנות או שוברים של כסף על פני הנחות באחוזים.
  8. שימוש בשוברים או קופונים שיש להציג לפני התשלום מוודא כי רק לקוחות הרגישים למחיר נהנים מההנחה.
  9. ודאו שהמבצע מתוקשר בצורה ברורה ובמקומות בולטים בחנות ומחוצה לה, תדרכו את העובדים לידע את הלקוחות על המבצע.
  10. והכי חשוב...הקדישו זמן לחישוב מסודר של סך העלויות הצפוי מהמבצע לאורך זמן וודאו כי הוא מצדיק את המטרה שלשמה החלטתם עליו.

בהצלחה ! 
 
ענבל אלוני אופיר היא מרצה ויועצת שיווק והמרכזת האקדמית של קורס ניהול השיווק במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א.
 

מאמרים נוספים בתחום:

קורס מנהלי מכירות הדור הבא
מתחברים לשטח-מנהלי מכירות הדור הבא!

כי אריות יש לא רק בטבע!


מנהלי מכירות, בפגישה עם איש מכירות אתם משמשים כמנטורים או סוגרים את העסקה שהוא לא מצליח?

האם אתם מצליחים לחבר אותו למיקוד ונחישות לתכנון פעולות לעמידה ביעד החודשי?

האם אנשי המכירות באים אליכם עם בעיות או עם פתרונות?

האם מרגישים שישיבת הצוות נהיית משעממת ועוסקת רק בעדכון שוטף?

אם עצרתם על אחד מהפרמטרים הללו אזי קורס זה הוא בדיוק בשבילכם.

המכללה העסקית מזמינה אתכם להצטרף לקורס מקצועי הכולל פרקטיקה וחדשנות בעולם ניהול המכירות

קורס שמביא לכם את ארגז הכלים הכי מתקדם לניהול צוותי מכירות! ומחובר לשטח!




הקורס כולל ארוחת צהריים**
ניתן ללמוד גם באונליין
קרא עוד
קורס אומנות המכירה וניהול השיווק

בעולם עסקי דינאמי בו התחרות גואה והשימוש בחשיבה אסטרטגית, מיומנויות מכירה וטקטיקות מו"מ מתקדמות הינם חובה, חשוב להכיר את כללי המשחק והאלמנטים הפסיכולוגיים המניעים את הלקוח.

קרא עוד