Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

קורס מיומנויות מקצועיות למנהלי מכירות

חשיבות עליונה נקשרת לתפקיד מנהל מכירות. על כתפיו מונחת האחריות לביצועי הארגון יציבותו וצמיחתו. "אין עובדים גרועים - יש מנהלים גרועים..." (פאיול).
במסגרת הקורס יסופקו למשתתפים כלים איכותיים שהוכחו כמנצחים במבחני השטח בכלל והתוצאות העסקיות בפרט.

מטרת הקורס
  • לספק כלים ניהוליים להבטחת הצלחתו של מנהל המכירות המשמש
    כחוליה משמעותית וחשובה בין מערך השיווק לאנשי המכירות או
    צינורות ההפצה.
  • מתן כלים ניהוליים מעשיים לשימוש מנהל המכירות בתחום גיוס
    וקליטת אנשי מכירות הפעלתם ושימורם.
  • מתן כלים מקצועיים למנהלי מכירות לנהל ולהנהיג
    אנשי מכירות להשגת תוצאות מרשימות וביצועים איכותיים בעיקר
    במצבי משבר ולאורך זמן
  • לתת למנהל המכירות כלים מעשיים להפוך למנהיג מוערך ע"י הצוות
  • לדעת כיצד לפעול בצורה מיטבית בנושא מתן יעדים ועמידה בהם
  • לייצר יתרונות מהותיים בפעילות מנהלי המכירות אל מול מתחריהם
הקורס מיועד
  • מיועד למי שתחום אחריותו הוא בעמידת יעדי ארגון המכירות
    בכמותן ובאיכותן.
  • מיועד למי שתחתיו פועלים צוותים של אנשי/ות המכירות,
    ולמי שמנהל את המכירות בפועל
  • מיעד למי שמנהל עסק עצמאי מסחר קמעונאי / סיטונאי,
    יבואן עצמאי זכיין רשת וכו'
  • אנשי מכירות בכירים ורכזי אזור שעתידים להתמנות למנהלי מכירות
  • מיועד למי שעומד להקים מצבת אנשי מכירות או להרחיב מצבת קיימת
שיטת הלימוד
הקורס כולל הרצאות אינטרקטיביות בליווי מצגות, הדגמות סרטונים ותורגול שוטף. ללומדים יינתן חומר עזר כתוב, עם תחילת הקורס ובמהלכו וחומרים נוספים.
תוכנית הלימוד כוללת את הנושאים הבאים:
  • תפקיד ותחומי אחריות למנהלי מכירות ארציים ואזוריים
  • קריאהה מיטבית של מנהל המכירות את השטח
  • ניתוח סביבה ופילוח שוק להתאמת אנשי מכירות
  • יעדי מכירות אישיים למנהל המכירות
  • הליך קליטת אנשי המכירות, ניתוח עיסוקים, ראיונות התאמה ליווי והדרכה
  • ניהול ישיבת מכירות
  • סגנון תקשורתי של מנהל המכירות
  • מנהל המכירות כמנהיג ולא כ"סדרן"
  • סגנון ההתנהלות בסביבת עבודה
  • ניתוב מנהל המכירותבהלימה בין פורטפוליו סל המוצרים, סוגי הלקוחות ואנשי המכירות
  • גורמי הנעה ומוטיבציה לאנשי מכירות
  • הטעות הנפוצה כי רק תגמולים גבוהים ממריצים את אנשי המכירות
  • כלים לעמידה ביעדים כנגזרת בסיסית לפעילות
  • זיהוי גורמי שינוי בהתנהגות צרכנית
  • יישום אסטרטגיות למנהלי מכירות
  • גורמי כשל בהליך פעילות מנהל המכירות
  • כלי פיקוח, בקרה וביקורת למנהלי מכירות
  • פעילות פרסומית , B.T.L ורצפת המכירה
  • אנשי המכירות: ייצוגה של הפירמה (מנהל המכירות ככתובת ללקוחות)
המרצים
ליאור הורוביץ (MBA): מוסמך לתואר שני במנהל עסקים בהצטיינות עם התמחות בניהול השיווק, משמש כמנכ"ל Recovery Management לאבחון תכנון פתוח ויישום תכניות עסקיות אסטרטגיות שיווקיות וניהוליות, סקרי שוק ומחקר שיווקי ומתמחה בהדרכה יעוץ וליווי למנהלים בתחום ניהול השיווק, תכנון ואסטרטגיה, ניהול מכירות מתן ערך ושימור לקוחות ופיתוח מיומנויות באומנות המכירה.
מרצה בכיר במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז ופיתוח מתודולוגיות ייחודיות בניהול צוותי מכירות.
מרצה לניהול השיווק במסלול לתואר שני במוסדות אקדמיים מובילים . בעל ניסיון שטח מעשי עשיר בתכנון אסטרטגי, יישום, הדרכה והטמעה ומנהלים ואנשי מכירות בחברות מובילות ובהן: רב בריח, סולתם רדד, בנק הפעולים, כלל חברה לביטוח, רהיטי ניקולטי, פרפקט ליין, סקופ מתכות, מטרו מוטור, ארנב אנרגיה, רשת אבידור המרכז לכף הרגל, סודה קלאב, g4s השמירה-מוקד 99, אנטקו cctv, נוימו-ורגוס, פלבורג, צוקר את מינקין, מריומה-מרכבים למשאיות, רמי לוי שיווק השקמה עם המרכז ללימודים אקמאיים, טייקו-ויסוניק, לאופק, ועוד רבים.
כמו כן ישולב ה"ה: מר משה שמש, יועץ קריאטיבי שיווקי, מנכ"ל חברת "צמיחה פיתוח עסקי"

למכתבי המלצה אודות קורסים בתחום זה ניתן ללחוץ כאן

מועד והיקף הלימודים
הקורס בן 8 מפגשים (32 שעות לימוד אקדמאיות, יערך בימי רביעי, החל מתאריך 04.02.15 בין השעות 17:00-20:00 בבית לשכת המסחר, רחוב החשמונאים 84, ת"א.

*מחירים מיוחדים ינתנו לבאים בקבוצות*

לידיעתך: הוראות מס הכנסה בקשר להדרכה והשתלמות מקצועית לעובדים, קובעות שכאשר העובד נשלח מטעם המפעל/ המוסד לצורך הכשרה והשתלמות לשם שמירת רמתו המקצועית או לשיפור אופן פעולתו יחשב שכר הלימוד ע"י המפעל/ המוסד כהוצאה מוכרת ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.