×

קורס אומנות המכירה וניהול השיווק

בעולם עסקי דינאמי בו התחרות גואה והשימוש בחשיבה אסטרטגית, מיומנויות מכירה וטקטיקות מו"מ מתקדמות הינם חובה, חשוב להכיר את כללי המשחק והאלמנטים הפסיכולוגיים המניעים את הלקוח.
שיטת ההדרכה מתבססת על לימוד חווייתי והתנסות אישית של המשתתפים, במטרה להבטיח את הטמעת התהליכים יתנסו המשתתפים בקורס באתגרי סימולציה מתאימים, הפעלות ייחודיות, ניתוחי מצב, מטלות ודיונים משותפים.

מטרת הקורס

לספק למשתתפים כלים מעשיים ומקצועיים להתמודדות עם סיטואציות מכירה חכמות.

קהל יעד

קורס אומנות המכירה מיועד למעוניינים להשתלב בתחום המכירות, כמו גם לאנשי מכירות המעוניינים להתמקצע ולרכוש כלים וטכניקות להגדלת תפוקתם, לאנשי שיווק ולבעלי עסקים המעוניינים לשפר ולקדם את תחום המכירות והשיווק בעסקיהם.

מרצי הקורס

גיא טל - מנכ"ל חברת IMEC, יועץ אינטרנט, חונך עסקי ומרצה מטעם הרשות לעסקים קטנים.
עופרה פסל - מייסדת ומנכ"ל PASSAL ניהול קשרים מניבים, המכשירה ומעסיקה מנחים המלווים את הפורומים העסקיים אשר אשר עובדים בשיטת השיווק מפה לאוזן.

נושאים עיקריים

  • מבוא ועיצוב רושם ראשוני
  • תכנון אסטרטגית השיווק והמכירות
  • טקטיקות מכירה
  • הפרזנטציה המנצחת
  • תכנון הפעילות השיווקית
  • מיתוג ופרסום
  • השיווק בדיגיטאל
  • סגנונות תקשורת במכירה ובניהול
  • ניהול המשא ומתן
  • שפת הגוף במכירות
 
*בקורס מושם דגש על הפן התיאורטי והמעשי כאחד של עבודת איש המכירות ומשלב שימוש בטלוויזיה במעגל סגור, הרצאות, דיונים, ניתוח אירועים, תרגילים, שאלות ותשובות.
* פרוייקט גמר - (CASE STUDY), יוגש ע"י התלמידים וילווה ע"י מרכז הקורס, מר דרור כהן.

מתכונת הקורס

הקורס כולל 14 מפגשים ויתקיים אחת לשבוע בין השעות 17:00 – 20:00, במכללה העסקית, בית לשכת המסחר ת"א והמרכז, רח' החשמונאים 84 ת"א.

תעודת גמר

תעודת גמר
הגדל תמונה
בוגרי הקורס יקבלו תעודה גמר יוקרתית בעברית ואנגלית מטעם המכללה העסקית ולשכת המסחר ת"א והמרכז.

מתנה למשתתפים

במסגרת הקורס יינתן לתלמידי המכללה הספר: "הסודות הכמוסים של אנשי המכירות הטובים בעולם" שנכתב ע"י מר דרור כהן בהוצאת לשכת המסחר ת"א והמרכז