תלמידי קורס ניהול והפקת אירועים השתתפו בפסטיגל שהתקיים בחנוכה 2012

תלמידי קורס ניהול והפקת אירועים השתתפו בהפקת הפסטיגל בחג החנוכה 2012.

במסגרת התרגיל תפקידם היה להגיע לאירוע מנקודת המבט של המפיק.

בין המשימות שהם ביצעו:

  1. פרסום מקדים - כיצד כל ההפקה מיתגה את עצמה ופרסמה את עצמה? מה הם מכרו להורים ולילדים בפרסומות?
  2. הגעה - במבט ראשוני כללי– האם הם הצליחו ליצור על הקהל את הרושם הראשוני שאותו הם מכרו ?
  3. חניות – שימו לב, האם ישנם שלטי הכוונה לאירוע ולחניית האירוע, האם סידור החנייה מספק מבחינת כמות קהל או שיש רכבים שצריכים לחפש עצמם מחוץ לחניונים הקרובים...?
  4. תוכן במה – (אם תספיקו) – האם התוכן ההצגה באופן כללי, אכן מיושם עפ"י הקונספט הנמכר. 
  5. כניסות– מושקעות עם שערי כניסה \ ממותגות עם שם האירוע\ מתחברות לקונספט \ לא טופלו כלל\ חגיגיות בנגיעה בלבד.
    סידור הכניסות – שימו לב לסידור הכניסות, כיצד נכנסים ויוצאים האנשים, סדר קבלת הקהל (קופות, בידוק בטחוני, ביקורת כרטיסים...)
  6. במה מרכזית – מרכז האירוע הספציפי הזה, תנו דגש לכל האלמנטים (תפאורה, תאורה, שחקנים...) שמשכו את עיניכם או שהפריעו לכם.
  7. עיצוב ואווירה – עיצוב ואווירה הינם אלמנטים חשובים מאוד והם כוללים בתוכם מוסיקת רקע, עיצוב כללי, דגלים ואלמנטים שונים (כגון תליית דמויות הפסטיבל בשבילים המובילים לאולם הישיבה וכדומה) ובכלל איך לדעתכם האווירה בכל אירוע?
  8. תוכן משלים - דוכני מזון ודוכני יריד מכירה הם שמעבים את מופע הבמה ומספקים תוכן נוסף באירוע שגם משמש להכנסה כספית נוספת למפיק. שימו לב כיצד מנהלים את הקהל להגיע לדוכני המכר השונים (תחילת אירוע והפסקות)
  9. זרימת קהל – תנסו להתחקות אחרי נוהל זרימת הקהל שכל הפקה בנתה לעצמה לגבי כל חלקי האירוע.
  10. האם מחיר הכרטיס היה שווה לדעתכם? האם הקהל נראה מאושר? יש תמורה בעד האגרה...?

תלמידי המכללה במסגרת לימודיהם בקורס ניהול והפקת אירועים השתתפו בהפקת האירוע מטעם חברת אלי לוי הפקות אשר מקיימת את הקורס ביחד עם המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז.