פברואר
23
יום ד'
2011
Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

יום עיון ניהול השיווק הדיגיטאלי ברשתות החברתיות באינטרנט

  09:00 - 15:00
  רחוב החשמונאים 84, ת"א
רשת האינטרנט ומהפכת המדיה החברתית מאפשרים פעולה מסוג חדש בעולם העסקים. כיום, עומדות בפני היזם אפשרויות השפעה מסוג חדש, הדורשות תקציב מינימאלי והינן בעלות פוטנציאל עצום. מטרת הקורס היא להעניק ליזם כלים לשיפור ביצועים באמצעות ערוצי המדיה החדשה.

קהל יעד:
מנהלים, בעלי עסקים, מנהלי שיווק, ובעלי עניין אחרים בתחום.
 
שיטת הלימוד:
ההשתלמות כוללת לימוד תיאורטי של הנושא בלווי הדגמות, הבהרות ודיאלוג מתמיד ודינמי של המרצה עם המשתתפים ובינם לבין עצמם.
 
המרצה:
ד"ר יניב לויתן, מומחה ללוחמה פסיכולוגית ולשיווק באינטרנט. מרצה מצטיין בטכניון ובאוניברסיטת חיפה. בעל ניסיון רב הן כיועץ במגזר העסקי והן כמרצה בנושא שיווק באינטרנט.

נושאי הלימוד:

  1. הזדמנויות ואתגרים: המשמעויות העסקיות של מהפכת הWEB 2.0:
    facebook,twitter, blog
  2.  אסטרטגיות שיווק ברשתות חברתיות: כיצד לפעול בצורה נכונה לצורך השפעה איכותית בסביבת ה2.0
  3. המרכיב הטקטי: כלים אופרטיביים להפעלת הבלוג, הפרופיל בפייסבוק ובטוויטר
  4. אסטרטגיית וידאו: מודולים להשפעה ביוטיוב
  5. ניתוח דוגמאות וסיכום: הפקת לקחים ומסקנות

מועד ומקום:
ההשתלמות תיערך ביום רביעי, 23.02.11  , בין השעות 09:00 – 15:00, במכללה העסקית, רחוב החשמונאים 84 ת"א.

לידיעתך: הוראות מס הכנסה בקשר להדרכה והשתלמות מקצועית לעובדים, קובעות שכאשר העובד נשלח מטעם המפעל/ המוסד לצורך הכשרה והשתלמות לשם שמירת רמתו המקצועית או לשיפור אופן פעולתו יחשב שכר הלימוד ע"י המפעל/ המוסד כהוצאה מוכרת ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס

לפרטים נוספים ולהרשמה ניתן לפנות למחלקת ההדרכה בטלפון: 8111*

תאריך הרשמה אחרון: 22/02/2011
איש קשר: המכללה העסקית