דצמבר
14
יום ד'
2011
Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

יום עיון כתיבת תוכנית שיווקית- היערכות נכונה לקראת שנת 2012

  09:00 - 15:00
  רחוב החשמונאים 84, תל אביב
העולם העסקי הגלובלי מבוסס על סדנטרטים רבים, אך למרבה האירוניה לתכנית שיווק אין כללים בינלאומיים.
כללים כאלו קיימים לדוגמא באירגונים (ISO) ובתחומים פיננסים (IFRS) אולם אינם חלים על תוכניות שיווק.
המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז מזמינה אותך ליום עיון יישומי, שיעבור איתך על כל סעיפי התוכנית השיווקית תוך מתן תבנית אופטימאלית לכתיבת תוכניות עסקית מלאה על כל רבדיה המלווה בדוגמאות רבות.

מטרת יום העיון:
  1. להכיר את המבנה האידאלי של תכנית שיווק שנתית
  2. להבין כיצד מנתחים את המצב הקיים של שווקי היעד בסוף שנת 2011
  3. לנתח תמונת המצב הקיימת לקידום מטרות השיווק של שנת 2012
  4. להיערך טוב יותר מבעבר ליישום ותקצוב תכנית הפעולה לשנה הקרובה
  5. להכיר כלים ושיטות יישומיות לבקרת תכנית הפעולה, לקראת הפעלתה בשנה הבאה.
קהל היעד:
מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, מנהלי מוצר, מנהלי מותג ונציגים בכירים של חברות אשר באחריותם תכנון שיווקי לשנת 2012

מנחה:
דני אברמוביץ, תואר שני במנהל עסקים, ליון, צרפת. יזן ומנהל שיווק בחברות וארגונים. ניסיון ייעוצי בכ-200 חברות קטנות, בינוניות וגדולות. מרצה בנושא תכניות שיווק בארץ ובחו"ל.


לפרטים נוספים והרשמה ניתן לפנות למכללה העסקית בטלפון: 8111*
תאריך הרשמה אחרון: 13/12/2011
איש קשר: המכללה העסקית