Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

קורס ניהול פרויקטים מתקדם

ניהול פרויקטים הופך בשנים האחרונות מפרקטיקה של עבודה בשטח לניהול מובנה היטב, המובחן מניהול רגיל באמצעות מתודולוגיות ותהליכים שנמצאו מתאימים. מעצם טבעו, כתחום ידע חדש יחסית נמצא ניהול הפרוייקטים בצמיחה מתמדת, הבאה לידי ביטוי גם במהדורות חדשות של "גוף הידע" (PMBOK) ובמחקרים רבים. קורס זה יעסוק בסוגיות עדכניות המהוות פיתוח של מושג ניהול הפרוייקטים, עפ"י ההתפתחויות בארץ ובעולם.
המכללה העסקית מזמינה אתכם, מנהלי פרוייקטים, להרחיב את ידיעותיכם, להתעדכן ולהוסיף חדשנות ורעננות לעבודתכם. בעולם דינאמי, המשתנה באופן תדיר, גם תוכניות טובות וותיקות נדרשות להתעדכן על מנת להישאר רלוונטיות, על אחת כמה וכמה בתחום ניהול הפרוייקטים בו אי ודאות ואילוצים הם חלק ממהותו.

מטרת הקורס:
להקנות ידע וכלים עדכניים בניהול פרוייקטים תוך עיסוק בסוגיות עדכניות המהוות פיתוח של מושג ניהול הפרוייקטים עפ"י ההתפתחויות בארץ ובעולם.

הקורס מיועד:
למנהלי פרוייקטים בפועל, מנהלי מחלקות בארגונים, בעלי עסקים ומנהלי חברות, מנהלי עבודה, אנשי הנדסה מכל התחומים ומנהלים בכלל.

בין נושאי הלימוד:
  1. מבוא לחדשנות בניהול פרוייקטים
  2. תהליך התכנון האסטרטגי
  3. שיווק חושי
  4. הערכת ביצועי קבלני משנה
  5. מודל 4S לאינטגרציה בפרויקט
  6. האינטרנט בשירות ניהול הפרויקטים
  7. אפליקציות וכלים חכמים
  8. ניהול פרויקטים בעסקים קטנים ובינוניים
המרצה:
הגב' עדי לוי איתן - כלכלנית ומרצה ותיקה, עוסקת בייעוץ לפרוייקטים ועסקים ובהוראה
בעלת תואר ראשון בכלכלה, סוציולוגיה ומדעי המדינה ותואר שני בביקורת פנימית וציבורית מאוניברסיטת בר אילן. משמשת כמרצה לניהול פרוייקטים, יזמות עסקית, אסטרטגיות בשיווק וניהול איכות ומשלבת בכך הן את הידע האקדמי והן את ניסיונה בתחום.

מועד ומקום הקורס:
הקורס בן 13 מפגשים, ויתקיים בין השעות 17:00-20:00 החל מחודש אפריל במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז.