×

קורס ניהול לוגיסטיקה ומחסן ממוחשב בכיר

לתלמידים ניתנת האפשרות לבחירה בין קורס פרונטלי בכיתות קטנות במכללה או קורס אונליין.

 

בשנים האחרונות אנו עדים יותר ויותר על ההתפתחויות מרחיקות לכת בעולם ניהול הלוגיסטיקה והמחסן הממוחשב וזאת לאור הגלובליזציה והפיתוחים הטכנולוגיים שמשפיעים ומייעלים את ניהול שרשרת האספקה בארגון.

לאור השינויים הללו הוחלט ע"י המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז להתאים את תוכניות הלימודים לשינויים שמונהגים על ידי הארגונים המסמיכים בתחום ניהול שרשרת האספקה.

אחד המאפיינים המרכזיים של תוכנית לימודי לוגיסטיקה במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א הוא הדגש שמושם בה על חוויות למידה מעשיות בשטח. 
למשתתפים בקורס ניתנת ההזדמנות לעבוד עם תוכנות לניהול מחסנים וכלי סימולציה חדישים, תוך הגעה לתובנות חשובות לגבי תרחישים לוגיסטיים בעולם האמיתי. בנוסף, תכנית הלימודים משלבת מקרי בוחן ופרויקטים בתעשייה, המאפשרים למשתתפים ליישם מושגים תיאורטיים כדי לפתור אתגרים לוגיסטיים מורכבים העומדים בפני עסקים כיום.
הקורס מתבצע בכיתות קטנות במכללה או דרך האונליין, ושואף לבניית סביבת לימודים אינטראקטיבית שבה המשתתפים מתקשרים עם מומחים ועמיתים בתעשייה ומקבלים רעיונות לשיטות עבודה מגוונות ומומלצות. גישה זו לא רק משפרת את ההבנה - אלא גם עוזר בטיפוח רשת של קשרים מקצועיים החיוניים להתפתחות קריירה עתידית והתברגות בענף. 


הסמכה כפולה – יתרון ענק לבוגרי קורס ניהול לוגיסטיקה ומחסן ממוחשב בכיר


התוכנית החדשנית של קורס ניהול לוגיסטיקה ומחסן ממוחשב בכיר משלבת למעשה שני מסלולי הכשרה ומאפשרת לבוגרי לימודי לוגיסטיקה ליהנות מתעודת הסמכה כפולה בשני התחומים. כפילות הסמכות זו מספקת לבוגרים יתרון תחרותי בשוק העבודה – כשהם מצוידים בניסיון הן בניהול לוגיסטי והן בניהול מחסנים ממוחשב, נמצאים בוגרי קורס בניהול לוגיסטיקה של המכללה העסקית בנקודת זינוק טובה כדי לצאת לקריירה במגוון רחב של ענפי תעשייה שונים, מייצור וקמעונאות ועד לספקי שירותים בתחום המסחר האלקטרוני והלוגיסטיקה.
לסיכום, הקורס החדשני של לשכת המסחר בניהול לוגיסטי ותפעול מחסנים ממוחשב מייצג גישה עתידית לחינוך בתחום המתפתח כל הזמן. על ידי ציוד הסטודנטים בידע, בכישורים ובהסמכות הנדרשות לעבודה בשרשרת האספקה הדינמית של ימינו, המכללה מעצימה את הדור הבא של אנשי מקצוע בתחום הלוגיסטיקה להניע יעילות, חדשנות והצלחה בשוק העולמי.



הקורס החדשני בתחום ניהול לוגיסטיקה ומחסן ממוחשב, משלב שני מסלולי הכשרה ומאפשר לבוגריו להנות מתעודת הסמכה כפולה בניהול לוגיסטיקה ובניהול מחסן ממוחשב.

 

חדש! שת"פ בין המכללה העסקית למכללת ספיר! לומדים קורסים במכללה העסקית וזכאים לפטור מקורסים בתואר ראשון 

ללוגיסטיקה במכללת ספיר! לקריאת מפתח הפטורים לחצו כאן 

 

 כדאי גם להכיר: קורס ניהול רכש בכירסדנת מודול רכש בתוכנת פריוריטי 

מה הן מטרות הקורס?

  • להעניק כלים מקצועיים וטכניקות חדישות ביותר בתחומי ניהול הלוגיסטיקה ומחסן ממוחשב ובכך להכשיר את בוגרי הקורס לכהן כמנהלי מחסנים ולוגיסטיקה בכל הרמות וההיקפים.
  • להקנות ידע תיאורטי ומעשי מקיף בכל מגוון הנושאים הנדרשים לצורך קבלת ההסמכה המקצועית בתחום ניהול הלוגיסטיקה וניהול מחסן ממוחשב.

מי הוא קהל יעד?

  • לבעלי רקע וניסיון בעבודה בתחומי ניהול שרשרת האספקה כגון: לוגיסטיקה, רכש, מחסנים וכו' המעוניינים להתמקצע בתחום , לשפר את ידיעותיהם ולהתעדכן בשינויים.
  • לכל אלו שאין להם כל ניסיון ומעוניינים לקבל הכשרה איכותית, אשר תהווה עבורם את הצעד הראשון לקריירה מקצועית ומשתלמת בתחום.

מי הם מרצי הקורס?

בקורס כ- 5 מרצים שונים מהתחום העסקי והאקדמאי שצברו ניסיון מעשי וידע רב בנושאי לוגיסטיקה וניהול מחסן ממוחשב הנחשבים למובילים בנושאים אלה במשק.

מה הם נושאי הלימוד?

  1. ניהול שרשרת ההספקה
  2. מיקור ורכש
  3. מלאי ומחסנים
  4. הובלה והפצה
  5. מיקום המחסן במערך הלוגיסטי
  6. תהליכי המחסן:קליטה, אחסון וניפוק
  7. אמצעים פיזיים ובטיחות במחסן
  8. מערכות טכנולוגיות בלוגיסטיקה
  9. בקרת מלאי, חיזוי וצריכה
  10. לימודי מודול ניהול מחסן, אינוונטר ולוגיסטיקה בתוכנת הפריורטי .

מהי מתכונת הקורס?

הקורס כולל  104 שעות לימוד אקדמאיות ומתקיים בשלוש מועדים:
 
מחזור בוקר - 13 מפגשים אחת לשבוע  בין השעות 09:00-15:00
 
מחזור שישי - 26 מפגשים אחת לשבוע בין השעות 08:30 - 11:45
 
מחזור ערב - 26 מפגשים אחת לשבוע בין השעות 17:00-20:15

 

לתלמידים ניתנת בחירה:

  1. קורס פרונטלי בכיתה קטנה במכללה.
  2. קורס אונליין.

בנוסף , הסטודנטים בקורס זוכים להכין פרויקט גמר מעשי בליווי הרכז האקדמי, אשר מתרגם להם הלכה למעשה את כל מה שנלמד בקורס.  

לידיעתכם, קיימת אפשרות להצטרף לקורס שכבר החל ולהשלים את המפגשים שהוחסרו באמצעות הקלטות.  

איך המכללה מסייעת בהשתלבות בשוק העבודה?

המכללה העסקית שייכת  ללשכת המסחר ת"א , שהינו ארגון העסקים והמעסיקים הגדול במדינה וגוף המאגד תחתיו אלפי חברות מובילות במשק. מתוקף שייכות זו פניות רבות בנוגע למשרות פתוחות מופנות אלינו בשוטף ומפורסמות באתרנו ופתוחות רק עבור הסטודנטים של המכללה באמצעות קוד משתמש וסיסמה וכן ועל לוחות המודעות. ניתן להתרשם מהיקף המשרות באתר המכללה העסקית/דרושים.


כמו כן, המכללה עוזרת ללקוחותיה במציאת עבודה באמצעות חברות השמה ייעודיות לעולם הסחר הבינלאומי , אשר עובדות עם מוסדנו באופן שוטף מזה שנים.

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?
הגדל תמונה
בוגרי הקורס יקבלו תעודה של המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז בחסות 3 ארגונים בינלאומיים:
INTERNATIONAL CHAMBER OF COMMERCE*
EUROCHAMBERS*
WORLD CHAMBERS FEDERATION*

מתנה לנרשמים

במסגרת הקורס יינתן לתלמידי המכללה הספר: ניהול לוגיסטיקה מלאי ומחסנים היבטים מתקדמים במאה ה-21 בהוצאת לשכת המסחר ת"א והמרכז.

קורס ניהול לוגיסטיקה ומחסן ממוחשב בכיר

בשנים האחרונות אנו עדים יותר ויותר להתפתחויות מרחיקות לכת בעולם ניהול הלוגיסטיקה והמחסן הממוחשב וזאת לאור הגלובליזציה והפיתוחים הטכנולוגיים שמשפיעים ומייעלים את ניהול שרשרת האספקה בארגון.

לאור השינויים הללו הוחלט ע"י המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז להתאים את תוכניות הלימודים לשינויים שמונהגים על ידי הארגונים המסמיכים בתחום ניהול שרשרת האספקה. אחד המאפיינים המרכזיים של תוכנית לימודי לוגיסטיקה במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א הוא הדגש שמושם בה על חוויות למידה מעשיות בשטח. 

 

למשתתפים בקורס ניתנת ההזדמנות לעבוד עם תוכנות לניהול מחסנים וכלי סימולציה חדישים, תוך הגעה לתובנות חשובות לגבי תרחישים לוגיסטיים בעולם האמיתי. בנוסף, תכנית הלימודים משלבת מקרי בוחן ופרויקטים בתעשייה, המאפשרים למשתתפים ליישם מושגים תיאורטיים כדי לפתור אתגרים לוגיסטיים מורכבים העומדים בפני עסקים כיום.

 

לפרטים נוספים היכנסו עכשיו לקורס ניהול לוגיסטיקה ומחסן ממוחשב
קרא עוד