×

קורס ניהול תפעול בכיר- AOM

ככל שעסקים וארגוני שירות מכירים יותר ויותר בתפקידו הקריטי של התפעול בהנעת הצלחה ותחרותיות, כך עולה הביקוש למנהלי תפעול מיומנים. עולם התפעול מקבל כיום משמעות מרכזית בהצלחת ארגונים עסקיים ושירותיים. מרכזיותו וחשיבותו של התפעול בתוך הארגון מחייבת את כל העוסקים בתחום לעשות שימוש בכלים מתקדמים ודורשת תהליך הכשרה יסודי ומקיף.

 

לכן המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א שמחה להזמין אתכם לקורס ייחודי בתחום ניהול התפעול. המכללה מזה 40 שנים נהנית ממעמד מוביל בתחום ההכשרות העסקיות ומכוונת להכשיר מנהלים ברמות השונות בתוך השרשרת התפעולית.

 

קורס ניהול התפעול המוצע על ידי המכללה העסקית של לשכת המסחר תל אביב מתמחה בהכנת אנשי מקצוע להצטיין בתחום דינמי ומתפתח. 

קורס ניהול תפעול בכיר עוצב בקפידה כדי לצייד את המשתתפים בכלים המתקדמים, האסטרטגיות והתובנות הדרושים כדי לנווט ביעילות בעולם המורכב של ניהול התפעול מודרני. הקורס מתאים למנהלי תפעול מנוסים כמו גם לעובדים במחלקות תכנון, תפעול, ייצור רכש, לוגיסטיקה ואחזקה מכל ענפי התעשייה.

 

קורס ניהול התפעול של המכללה העסקית: שילוב מנצח של תיאוריה ועשייה 

תוכנית הלימודים של קורס מנהלי תפעול משקפת את המגמות הבינלאומית העדכניות ואת שיטות העבודה הטובות בתחום. מקביעת אסטרטגיה תפעולית ואופטימיזציה של תהליכי ייצור ועד ניהול איכות ובטיחות, ניהול שירותי אחזקה וניהול פיננסי - המשתתפים מקבלים הבנה מעמיקה של האחריות הגלומה בניהול של מערכי תפעול ואופרציה. יתרה מכך, הקורס משלב תיאוריות חדשניות עם יישומים מעשיים - ומבטיח שהמשתתפים מפתחים את הכישורים הנדרשים להתמודדות עם אתגרים בעולם האמיתי בביטחון ובמיומנות.

 לפניכם קורס ניהול מקצועי, המתמקד במנהיגות וקבלת החלטות אסטרטגית בהקשר הביצועי. המשתתפים לומדים כיצד להוביל צוותים מגוונים, לנהל פרויקטים, לנהל על פי אילוצים, לטפח תרבות של שיפור מתמיד ולהתאים את היעדים התפעוליים למטרות העל עסקיות. באמצעות תיאורי מקרה, דיונים חיים והרצאות מקצועות המועברות על ידי מרצים מומחים מן התעשייה, המשתתפים מקבלים תובנות משמעותיות לגבי האסטרטגיות שבהן נוקטים ידי ארגונים מובילים כדי להשיג מצוינות תפעולית וצמיחה בת קיימא.

 במסגרת קורס ניהול התפעול המשתתפים עוסקים בפעילויות למידה חווייתיות, לרבות ניתוחי מקרה, סימולציות ופרויקטים מעשיים שיאפשרו להם ליישם את הידע החדש שירכשו בהובלת תרחישים מהעולם האמיתי.

חדש! שת"פ בין המכללה העסקית למכללת ספיר! לומדים קורסים במכללה העסקית וזכאים לפטור מקורסים בתואר ראשון ללוגיסטיקה במכללת ספיר! לקריאת מפתח הפטורים לחצו כאן 

כדאי גם להכיר: סמינר חוזים והתקשרויות ברכש | קורס ניהול רכש ולוגיסטיקה בכיר SPLM

מה הן מטרות הקורס?

להרחיב ולהעמיק את הידע התיאורטי והמעשי במגוון הנושאים התפעוליים , לרבות תחומי ניהול ייצור, רכש, מלאי, לוגיסטיקה, איכות שירות ואחזקה.

מי הוא קהל יעד?

מנהלים ועובדים במחלקות תכנון, תפעול, ייצור רכש, לוגיסטיקה ואחזקה.

מי הם מרצי הקורס?

מר שוקי שטיינברג - M.Sc בלימודי לוגיסטיקה בקליפורניה, בעל ניסיון של שנים רבות בניהול שרשרת הספקה ולוגיסטיקה מרצה מעל 13 שנה במוסדות אקדמיים ומקצועיים שונים בתחומי הלוגיסטיקה.
עו“ד ירון ברדה - בעל השכלה אקדמאית רחבה: העברית בירושלים ואוניברסיטת לונדון במשפטים ויחסים בינלאומיים ,מרצה בתחום הרכש וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל. מרצה מוביל בתחום החוזים וההתקשרויות במסלול ללימודי רכש בלשכת המסחר.

מה הם נושאי הלימוד?

  1. אסטרטגיה תפעולית
  2. ניהול על פי אילוצים
  3. ניהול רכש מלאי ולוגיסטיקה
  4. ניהול פרויקטים
  5. מערכות מידע תפעוליות
  6. ניהול איכות ובטיחות
  7. דיני חוזים והתקשרויות
  8. ניהול שירות ואחזקה
  9. ניהול פיננסי
  10. סימולציות וניתוח אירועים

מה היא מתכונת הקורס?

הקורס כולל 104 שעות לימוד אקדמאיות, 26 מפגשים ומתקיים אחת לשבוע בין השעות 17:00 - 20:15 במכללה העסקית, לשכת המסחר תל אביב והמרכז  

לתלמידים ניתנת בחירה:

  1. קורס פרונטלי בכיתה קטנה במכללה.
  2. קורס אונליין. 

לידיעתכם, קיימת אפשרות להצטרף לקורס שכבר החל ולהשלים את המפגשים שהוחסרו באמצעות הקלטות. 

איך המכללה מסייעת בהשתלבות בשוק העבודה?

המכללה העסקית שייכת ללשכת המסחר ת"א, שהינו ארגון העסקים והמעסיקים הגדול במדינה וגוף המאגד תחתיו אלפי חברות מובילות במשק. מתוקף שייכות זו פניות רבות בנוגע למשרות פתוחות מופנות אלינו בשוטף ומפורסמות באתרנו ופתוחות רק עבור הסטודנטים של המכללה באמצעות קוד משתמש וסיסמה וכן ועל לוחות המודעות. ניתן להתרשם מהיקף המשרות באתר המכללה העסקית/דרושים.

כמו כן, המכללה עוזרת ללקוחותיה במציאת עבודה באמצעות חברות השמה ייעודיות לעולם הסחר הבינלאומי, אשר עובדות עם מוסדנו באופן שוטף מזה שנים.

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?
הגדל תמונה
בוגרי הקורס יקבלו תעודה החתומה ע"י המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז ובחסות 3 ארגונים בינלאומיים:
*INTERNATIONAL CHAMBER OF COMMERCE
*EUROCHAMBERS
*WORLD CHAMBERS FEDERATION
10 מיומנויות חשובות, שיהפכו אתכם למנהלי תפעול אפקטיביים מאת: לבנת קיזנר – מנכ"ל המכללה העסקית
ניהול התפעול הוא תחום שלרוב בוחנים אותו בצורה לא נכונה, בשל אופיו הרב תחומי. עם זאת, הפונקציה הזו מאוד חשובה להצלחת הארגון ורווחיותו לעיתים קרובות נחה על כתפיה.
אז מה זה ניהול התפעול ואלו מיומנויות יהפכו את מנהל התפעול לאפקטיבי ויעיל?
ניהול התפעול עוסק בעיקר בתכנון, ארגון ופיקוח בהקשרים של ייצור או מתן שירותים. ככזה, הוא ממוקד אספקה וזאת בכדי להבטיח כי הארגון ממיר תשומות לתפוקות בצורה יעילה ואפקטיבית . התשומות עצמן יכולות להיות כל דבר החל מחומרי גלם , ציוד וטכנולוגיה וכלה במשאב האנושי.
קרא עוד