×

קורס איקומרס - ניהול מסחר אלקטרוני

קורס איקומרס - ניהול מסחר אלקטרוני

בואו ללמוד איך מייצרים תשתית מכירות מניבה אונליין!

בעידן הדיגיטלי של ימינו הקמה של תשתית מכירות אונליין חזקה היא לא  רק יתרון – היא אפילו חיונית והכרחית כדי להבטיח צמיחה מתמשכת והצלחה לעסקים ממגוון ענפים בכל רחבי התעשיה. בעולם שבו המסחר האלקטרוני מגדיל את היקפו בקצב של 12% בשנה והצפי לגידול הוא שעד 2040 מכירות אונליין יהוו 95% מכלל מכירות הריטייל - מה שמהווה למעשה את הגורם המשמעותי ביותר היום בסחר העולמי והמקומי - בעלי חברות ועסקים לא יכולים עוד להתעלם מחשיבות האי-קומרס.

 

בתוך הסביבה הדינמית הזו, בעלי עסקים ויזמים עומדים בפני בחירה מכרעת: לאמץ את הזירה הדיגיטלית ככלי מסחר ולנצל את הפוטנציאל העצום שלה או להסתכן בפיגור אחר המתחרים שממהרים להסתגל, ואפילו להיעלם. אז למה בעצם להישאר מחוץ לתמונה? מדוע שלא תחשפו את המוצרים שלכם לעשרות אלפים או אפילו למיליוני קונים פוטנציאלים בארץ ובעולם? למה לא למכור בקניונים הכי גדולים בעולם? קורס איקומרס (שידוע גם כקורס מסחר אלקטרוני) משמש כשער שיאפשר לכם לממש את מלוא הפוטנציאל של מכירות מקוונות. 

 

אפילו אם אתם כבר שקועים בתוך עולם המסחר האלקטרוני, המסע שלכם לא מסתיים בנוכחות בלבד – יש צורך באופטימיזציה מתמדת של אסטרטגיות השיווק כדי למקסם את המכירות ולשפר את התחרותיות. לכן קורס eCommerce מצייד את משתתפיו – המתחילים והמתקדמים - בידע, בכלים ובטכניקות הדרושים כדי לנווט בהצלחה בין המורכבויות וההזדמנויות של עולם המסחר הדיגיטלי. 

 

להעצים את הנוכחות המקוונות, להגדיל מכירות: יתרונות קורס איקומרס במכללה העסקית

 

משליטה בטקטיקות שיווק אפקטיביות, דרך בניית הקטלוג הדיגיטלי שלכם ועד מינוף התחום של ניתוח נתונים כדי לקבל החלטות מושכלות יותר – קורס מנהלי eCommerce מעצים אנשים ועסקים ומעודד אותם להגביר את הנוכחות המקוונות שלהם, להגדיל את שיעורי ההמרה ולנצל הזדמנויות הניכרות בדרכם. במהלך קורס איקומרס של המכללה העסקית תקבלו לא רק תובנות מעשיות לגבי בנייה וניהול של תשתית מכירות רווחית אונליין, אלא גם תשיגו יתרון משמעותי בשוק תחרותי במיוחד. 

 

אז בין אם אתם יוצאים לתחום המסחר האלקטרוני בפעם הראשונה ובין אם אתם מחפשים לחדד אסטרטגיות קיימות – קורס eCommerce יהווה עבורכם הזדמנות ללמוד ממומחים בתעשייה ולפתח תובנות שיאפשרו לכם צמיחה מתמשכת והצלחה בעולם הדינמי של הקמעונאות המקוונות. אז אל תשארו מחוץ לתמונה – הירשמו עכשיו לקורס האיקומרס של המכללה העסקית ובואו להכיר את העולם שאתם חייבים להיות בו, ואם אתם כבר שם בואו ללמוד איך להגדיל את המכירות שלכם, ואת סיכוי ההצלחה שלכם אונליין.


ההרשמה עדיין נמשכת!

מיהו קהל היעד?

אנשי שיווק ומנהלי פרסום בארגונים ובחברות, שכירים המעוניינים להכיר את התחום הכי חם בשוק: eCommerce ,יזמים שרוצים לבנות עסק באינטרנט ועצמאים המעוניינים להקים פעילות מסחר אלקטרוני.

מהם נושאי הלימוד?

1. מבוא ל E-commerce 
2. איך מתחילים למכור אונליין, ואיפה הכי נכון למכור?
3. בניית קטלוג דיגיטלי
4. מכירה באתר עצמאי לעומת מרקטפלייס
5. מכירה במרקטפלייס
6. הקמה ותפעול אתר עצמאי - WooCommerce
7. הקמה ותפעול אתר עצמאי - Shopify
8. קידום ושיווק החנות
9. לוגיסטיקה ותפעול
10. הגדלת יחס המרה ואנליזה באיקומרס

מהן מטרות הקורס?

- היכרות עם עולם הסחר האלקטרוני בארץ ובעולם
- אפיון ובניית הקטלוג הדיגיטלי שלכם
- היכרות עם הפלטפורמות הדיגיטליות השולטות בעולם, ואיך תוכלו  
 למכור שם
- הבנת התהליכים הלוגיסטיים באיקומרס
- הבנת הדרכים להקים אתר עצמאי, וחשיפה לאפשרויות הטמונות
 בכך
- הכרת הערוצים השונים דרכם תוכלו להביא גולשים ומכירות לחנות
 שלכם
- מאחורי הקלעים - הגדלת יחס המרה וכלי אנליזה באיקומרס

מהי מתכונת הקורס?

15 מפגשים, פעם בשבוע בין השעות 17:00-20:00.

סה"כ 60 שעות לימוד אקדמיות 

הקורס כולל תרגול רב, פרויקט ותמיכה של המרצה

פרויקט הקורס

בתום הקורס, יציג כל סטודנט את המיזם שלו . המיזם יזכה לדיון קצר הכולל תגובות מהסטודנטים הנוספים והמרכז האקדמי. (הסבר על בניית המיזם –ישלח לנרשמים)

מרצי הקורס:

1. תומר רייזר - מרכז הקורס. מחלוצי תעשיית האיקומרס בישראל, בעל ניסיון רב של מעל 17 שנה במכירות אונליין בשווקים מקומיים וגלובליים. יוצר הפודקאסט המצליח מדברים איקומרס

 

2. ניר זיגדון - מייסד חברת eCommunity ,מומחה מסחר אלקטרוני, מייעץ לחברות הגדולות במשק ולמשרדי ממשלה. נבחר ל G40 של גלובס

 

3. חן זיסו - מומחה לאיקומרס, בדגש על שופיפיי ובינה מלאכותית AI באתרי מסחר. מייסד חברת Zissu LTD Shopify Experts



4. אסף גלאון - מומחה שימור לקוחות בעזרת אימייל & SMS לאתרי סחר. מייסד חברת Emailim

5. דיקלה שרעבי - מומחית ללוגיסטיקה וסליקה , בדגש על אתרי סחר. בעלת ניסיון של מעל 15 שנה בתחום 
 
6. אלעד שלו - מומחה לפרסום ממומן ואורגני. מייסד ומנכ"ל Sortinoby Pareto Solutions

תמונות ממפגשים קודמים

תמונות ממפגשים קודמים
הגדל תמונה

איזו תעודה תקבלו?

איזו תעודה תקבלו?
הגדל תמונה

בוגרי הקורס יקבלו תעודת גמר יוקרתית בעברית ובאנגלית מטעם המכללה העסקית לשכת המסחר ת"א והמרכז