פתרונות לתקלות נפוצות ב-ZOOM

דף זה הוכן עבורכם, על מנת להקל עליכם את הלמידה באמצעות ה - ZOOM. אנא עקבו אחר ההנחיות ותוכלו להתחבר בקלות.

 

על מנת להתחבר לשיעור בקלות אנא וודאו כי:

1. נכנסתם לאיזור האישי שלכם באתר המכללה בהצלחה.

2. האינטרנט במחשב / בנייד תקין.

3. אין הגבלת POP UP במחשב / בנייד.

4. איתרתם את הקישור לשיעור של היום, לחצתם עליו ואישרתם ל - ZOOM להיפתח. 

 

תקלות נפוצות

1. במידה ואתם לוחצים על הקישור לכניסה לשיעור וקופצת הערה "שגיאת נתונים" - מדובר בתקלת אינטרנט ועליכם לבדוק ולתקן את האינטרנט או להשתמש במחשב / נייד אחר.

2. במידה ואתם לוחצים על הכניסה לשיעור וקופצת הערה "POP UP / חלונות קופצים" - מדובר בכך שמכשירכם חסום לחחלונות קופצים ופתיחת ה - ZOOM היא "חלון קופץ" ולכן 
    עליכם לבטל את החסימה הזו במכשירכם.

3. אנו מדגישים כי לא ניתן להתחבר לשיעור מכמה מכשירים במקביל, אם רוצים לעבור ממכשיר אחד לשני יש להתנתק בצורה מסודרת ולפתוח מחדש.

4. אם אתם מנסים להתחבר ומקבלים הודעה "ממתין לחיבור / ממתין לפתיחת הוובינר" זאת אומרת שהמרצה עדיין לא פתח את השיעור ויש לשוב ולנסות בעוד מספר דקות.
5. שימו לב! חובה להתחבר לשיעור דרך האיזור האישי שלכם באתר המכללה ולא מהתזכורות שנשלחות בצורה אוטמטית מה - ZOOM אחרת הנוכחות בשיעור לא תיחשב. 

6. אם נכנסתם לשיעור אבל המרצה מקוטע ו/או התמונה נתקעת, בדקו את תקינות האינטרנט שלכם . במידה והאינטרנט שלכם תקין צרו אתנו קשר בווטסאפ או עדכנו את המרצה
    בצ'אט.
7. כאשר נכנסים לשיעור אין לכם אפשרות להיראות או להישמע בצורה אוטומטית המרצה צריך לפתוח לכם את האפשרויות האלו, מי שהתחבר באיחור והמרצה כבר התחיל את 
     השיעור יש לרשום הודעה למרצה בצ'אט וברגע שיראה אותה הוא יאפשר לכם להיראות ולהישמע.

8. במידה ועדיין אתם לא מצליחים להתחבר לשיעור מדובר כנראה בבעיה במכשיר שלכם או בחיבור לאינטרנט  . במקרה זה מומלץ לשמוע את השיעור באמצעות חיוג למספר טלפון
    של ZOOM מופיע בדוא"ל שקיבלתם אחרי שביצעתם רישום. ראשוני ובתזכורות הנשלחות אליכם.

9. במידה ואתם רק רואים ושומעים את השיעור אך לא יכולים לדבר או להפעיל מצלמה - כאשר אנו נותנים לכם את האפשרות לכך קופצת לכם הודעה, עליכם ללחוץ על: 

 JOIN AS PANELIST ואז יפתחו לכם אפשרויות הדיבור והמצלמה. 

 

רשימת הנחיות אלה תקפות רק לאלו שמנסים להתחבר דרך הטלפון הנייד:

1. וודאו שאתם לא מנסים להיכנס דרך האפליקציה של ZOOM אלא רק דרך האיזור האישי שלכם באתר המכללה.

2. חשוב מאוד!!! בפעם הראשונה שאתם לוחצים על הקישור בטלפון, הטלפון ישאל אתכם,  איך אתם רוצים  להתחבר: דרך אפליקציית ZOOM או דרך האינטרנט.
מומלץ ללחוץ  דרך אפליקציית ZOOM. אם לחצתם בטעות לפתוח דרך האינטרנט הטלפון יזכור זאת ולא ייתן לכם להיכנס לאפליקציה ולצפות בשיעור אלא כל פעם יעביר אתכם לדף אינטרנט של ZOOM ומשם לא תוכלו לצפות בשיעור.

 

הפתרון :

  • אם אתם יודעים איך בטלפון שלכם מנקים את הזיכרון עשו זאת .
  • אם לא , מחקו את  האפליקציה והתקינו אותה מחדש . לפני שאתם עושים זאת חשוב  לזכור מה  הדוא"ל והסיסמא איתם ביצעתם את הרישום לאפליקציה בפעם הראשונה בכדי שתוכלו להתחבר שוב.

3.אם לחצתם באתר על הקישור לחיבור לשיעור והאפליקציה מבקשת מכם דוא"ל  וסיסמא מדובר בפרטים האישיים שהזנתם כאשר הורדתם את האפליקציה.  אין לזה קשר למכללה. 

4. וודאו שהאפליקציה שבטלפון מעודכנת . אם לא ביצעתם עדכון גרסה בחודש האחרון, יש להיכנס לחנות האפליקציות ולעדכן גרסה אחרת הZOOM לא יעבוד .

 

הנחיות לגבי צפייה בהקלטות 

ההקלטות עולות לאיזור האישי שלכם באתר המכללה כ - 24 שעות לאחר סיום השיעור:

1. יש  ללחוץ על לינק ההקלטה באיזור האישי ואז אתם מגיעים למסך מילוי פרטים (על מנת שנדע מי צפה בהקלטה עבור הנוכחות בקורס).

2. ההקלטות מוגבלות בזמן של 14 ימים שלאחריהם ההקלטה תימחק ולא ניתן יותר לצפות בהקלטה.