פתרונות לתקלות נפוצות ב-ZOOM

דף זה הוכן עבורכם, על מנת להקל עליכם בהתמודדות עם תקלות ב-ZOOM שאינם מאפשרות להתחבר לשיעור. אנא עקבו אחר ההנחיות ותוכלו להתחבר בקלות.

 

לפני שאתם מתחילים לקרוא את ההנחיות אנא וודאו כי:

1. נכנסתם ללינק הרישום שמופיע באתר המכללה באזור הסגור ואף שנשלח אליכם בקבוצת הווטסאפ של הקורס.

2. הזנתם את הפרטים שלכם בצורה תקינה כולל דוא"ל תקין בלי טעויות.

3. קיבלתם דוא"ל מZOOM המאשר את רישומכם וכולל לינק אישי לצפייה בכל שיעורים.

4. אם ביצעתם כבר רישום ולא קיבלתם דוא"ל או אתם לא מוצאים את הדוא"ל עם הלינק  לכניסה לשיעור עדכנו אותנו בווטסאפ ונשלח אלכם אותו בשנית. אל תנסו להירשם שוב!

 

אם אתם מנסים להתחבר מכל מכשיר ( טלפון או מחשב ) ולא מצליחים וודאו :

1. שביצעתם רישום וקיבלתם דוא"ל עם הלינק לכניסה לשיעור.  במידה וכן, יש להיכנס לדוא"ל וללחוץ שם על כניסה לוובינר, לאשר את פתיחת ה – ZOOM וזה אמור להכניס אתכם  לשיעור.

2. במידה ולא ביצעתם רישום יש להיכנס ללינק רישום שנשלח לכם בקבוצת הווטסאפ של הקורס ומופיע באתר המכללה באזור הסגור.

3. במידה וביצעתם רישום ואין לכם את הדוא"ל עם האישור והלינק יש לפנות אלינו בווטסאפ ואנחנו נשלח לכם אותו בשנית.

4. חשוב מאוד: הוובינרים מוגבלים במספר הרישומים. אל תנסו להירשם מספר פעמים, כי אז תקבלו הודעה שאין עוד מקום להירשם.

 

במידה וזו הפעם הראשונה שאתם מנסים להירשם וההודעה הזו מופיעה,  אנא פנו אלינו  ואנו נגדיל  את מס' הסטודנטים שאנו מאשרים לרישום ואז יש לרענן את העמוד שאתם נמצאים בו ונסו לבצע רישום בשנית.

 

5. אם אתם מנסים להתחבר כאשר המרצה עדיין לא פתח את השיעור זה בלתי אפשרי. יש לחכות עד שהשיעור יחל.

6. אם הצלחתם שיעור קודם לצפות, למרות שלא קיבלתם דוא"ל עם לינק לצפייה ועכשיו אתם לא מצליחים , כנראה שנכנסתם לעמוד הרישום בזמן שהשיעור מתנהל ומשם זה הכניס אתכם ישירות לשיעור.  
7. אם לא קיבלתם דוא"ל עם הלינק  אישור , כנראה שבמהלך הרישום כתבתם את הדוא"ל לא נכון ולכן המערכת לא יכולה לשלוח לכם דוא"ל. במקרה הזה פנו אלינו בווטסאפ ואנחנו נבדוק את זה במערכת שלנו ונשלח לכם שוב את הדוא"ל עם הרישום .
8. אם אתם מנסים לבצע  רישום אבל במקום להכניס אתכם לשיעור זה מחזיר אתכם  לעמוד הרישום ללא הפסקה, זה אומר שכנראה בטעות שלחתם את הלינק לכניסה לשיעור לסטודנט אחר והוא  נכנס לפניכם מהלינק הזה לשיעור .
חשוב מאוד! הלינקים שנשלחים אליכם בתום הרישום לדוא"ל הם אישיים לכל סטודנט בנפרד. אם מישהו אחר נכנס בשמכם אתם תחסמו. במקרה זה מצאו את מי שנכנס בשמכם ללינק ונתקו אותו

9. אם אתם מנסים לצפות בשיעור גם מהטלפון וגם מהמחשב בו זמנית ה-ZOOM לא יאפשר לכם. יש לבחור מכשיר אחד בלבד ממנו אתם צופים דרך הלינק. כמובן שאתם יכולים להחליט לעבור מצפייה בנייד למחשב ולהיפך, אבל אתם חייבים ללחות על "End Meeting" במכשיר אחד ורק אז לעבור למכשיר אחר.

10. אם נכנסתם לשיעור אבל המרצה מקוטע ו/או התמונה נתקעת, בדקו את תקינות האינטרנט שלכם . במידה והאינטרנט שלכם תקין צרו אתנו קשר בווטסאפ או עדכנו את המרצה בצ'אט.
11. אם אין לכם אפשרות להיראות או להישמע זה אומר שהמרצה לא אפשר לכם זאת. במקרה זה יש להתקשר עם המרצה רק באמצעות כפתור QA או בצ'אט. 

במידה וזה מקשה עליכם, ניתן לפנות למרצה בצ'אט ולבקש ממנו לפתוח לכם את האופציה לאודיו ווידאו.

12. במקרה והגעתם לסעיף הזה ועדיין אתם לא מצליחים להיכנס . כנסו לאתר האינטרנט של  ZOOM במחשב בכתובת https://zoom.us/, לחצו JOIN A MEETING , לאחר מכן הזינו  את ה – WEBINAR ID ואת הסיסמא כפי שמופיע באתר המכללה . בשלב הבא  תדרשו לרשום את הדוא"ל שלכם ואת השם המלא שלכם ואז המערכת תחבר אתכם.
13. במידה וגם זה לא מצליח, מדובר כנראה בבעיה במכשיר שלכם או בחיבור לאינטרנט  . במקרה זה מומלץ לשמוע את השיעור באמצעות חיוג למספר טלפון של ZOOM מופיע בדוא"ל שקיבלתם אחרי שביצעתם רישום.

 

רשימת הנחיות אלה תקפות רק לאלו שמנסים להתחבר דרך הטלפון הנייד:

1. וודאו שאתם לא מנסים להיכנס דרך האפליקציה של ZOOM אלא רק דרך הלינק שנשלח אליכם בדוא"ל אחרי שביצעתם רישום.

2. חשוב מאוד!!! בפעם הראשונה שאתם לוחצים על הקישור בטלפון, הטלפון ישאל אתכם,  איך אתם רוצים  להתחבר: דרך אפליקציית ZOOM או דרך האינטרנט.
מומלץ ללחוץ  דרך אפליקציית ZOOM. אם לחצתם בטעות לפתוח דרך האינטרנט הטלפון יזכור זאת ולא ייתן לכם להיכנס לאפליקציה ולצפות בשיעור אלא כל פעם יעביר אתכם לדף אינטרנט של ZOOM ומשם לא תוכלו לצפות בשיעור.

הפתרון :

  • אם אתם יודעים איך בטלפון שלכם מנקים את הזיכרון עשו זאת .
  • אם לא , מחקו את  האפליקציה והתקינו אותה מחדש . לפני שאתם עושים זאת חשוב  לזכור מה  הדוא"ל והסיסמא איתם ביצעתם את הרישום לאפליקציה בפעם הראשונה בכדי שתוכלו להתחבר שוב.

3. אם הקישור לרישום שנשלח אליכם  לא מופיע בצבע כחול ולא ניתן ללחוץ עליו (זה קורה בחלק מהטלפונים) , פנו אלינו בווטסאפ ונשלח לכם את הקישור בשנית .

4.אם נכנסתם ללינק שמופיע בדוא"ל  והאפליקציה מבקשת מכם דוא"ל  וסיסמא מדובר בפרטים האישיים שהזנתם כאשר הורדתם את האפליקציה.  אין לזה קשר למכללה .

5. וודאו שהאפליקציה שבטלפון מעודכנת . אם לא ביצעתם עדכון גרסה בחודש האחרון, יש להיכנס לחנות האפליקציות ולעדכן גרסה אחרת הZOOM לא יעבוד .

6. לפעמים  בחיבור דרך הטלפון לאחר כניסה דרך הלינק שהופיע בדוא"ל, האפליקציה תבקש להקליד דוא"ל ושם מלא בכדי להיכנס לשיעור. אנא עשו זאת.

7. במקרה וניסיתם הכול ואתם עדיין לא מצליחים להיכנס .  תסגרו את כל המסכים . תכנסו  לאפליקציית ה – ZOOM  שלכם בטלפון, לחצו JOIN A MEETING , לאחר מכן הזינו את  ה – WEBINAR ID ואת הסיסמא כפי שמופיע לכם באתר הקורס . בשלב הבא  תדרשו לרשום את הדוא"ל שלכם ואת השם המלא שלכם ואז להתחבר.

8. במידה וגם זה לא מצליח, מדובר כנראה בבעיה במכשיר שלכם או בחיבור לאינטרנט. במקרה זה מומלץ לשמוע את השיעור באמצעות חיוג למספר טלפון של ZOOM מופיע בדוא"ל שקיבלתם אחרי שביצעתם רישום. 

 

הנחיות לגבי צפייה בהקלטות 

אנו משתדלים לשלוח לסטודנטים את ההקלטות יום לאחר השיעור עצמו. יש לפעול לפי ההנחיות הבאות:

1. יש  ללחוץ על לינק ההקלטה כפי שנשלחה אליכם ואז אתם מגיעים למסך מילוי פרטים ומשם ממשיכים להכנסת הסיסמא (שכוללת אותיות , תווים ומספרים). יש להכניס את הסיסמא במלואה וללא רווחים לפני או אחרי.

2. רוב הבעיות הן בהכנסת הסיסמא בצורה לא נכונה. הסיסמא תמיד תופיע מתחת ללינק של ההקלטה שנשלחת אליכם בקבוצת הווטסאפ. 

3. ההקלטות כמובן מוגבלות בזמן של 14 ימים שלאחריהם הלינק ננעל ולא ניתן יותר לצפות בהקלטה.