Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

שיווק ומכירות בתקופת שפל

תקופת שפל אינה מטיבה עם העסקים ויוצרת ירידה במחזור המכירות וברווחיות. שפל כלכלי אינו סיבה ללחץ אבל הוא דורש שינוי בדפוסי חשיבה וכן שינוי באסטרטגית השיווק.

המכללה העסקית וקבוצת הפרסום ג. יפית תקשורת שמחה להזמין אתכם ליום עיון מרתק בתחום, אשר יקנה לכם כלים פרקטיים ליצירתיות שיווקית ומכרתית.

סדר היום:

 

08:30-09:00
התכנסות וכיבוד קל
09:00-10:00
שיווק בעיתות מיתון

גב' יפית גרינברג -פרסומאית ואשת עסקים ישראלית. בעלים של קבוצת הפרסום : "ג. יפית תקשורת".

10:00-11:00
הנדסת מימון - איך מפגישים את הכסף עם העסקים

גב' יפית גרינברג -פרסומאית ואשת עסקים ישראלית
11:00-11:15
הפסקה
11:15-12:00
ביטחון עצמי, קסם אישי, וחיבור - איך להתלבט בתחרות ולגרום לקסם לקרות

גב' חן ליזרע - רקדנית, סופרת, מרצת TED ויועצת עסקית.
12:00-13:00
שיווק הלכה למעשה- איך לוקחים חברה כושלת בהפסדים והופכים אותה לאימפריה משגשת

מר זאב קלימי - מנכ"ל גלידות נסטלה
13:00-13:15
הפסקה
13:15-14:00
פרסום בזמן מיתון

מר ירון מרחב - שותף במשרד פרסום ענבר/מרחב/שקד
14:00
ארוחת צהריים

קהל היעד:

מנכ"לים, בעלים של חברות, סמנכ"לי שיווק, מנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, אנשי מרקום ובעלי עניין בתחום.

 

דמי רישום והשתתפות:

לחברי לשכת המסחר ת"א והמרכז  : 290+ מע"מ  , לשאינם חברים : 390 + מע"מ.

מועד ומקום:
יום העיון יתקיים ביום חמישי ה- 3 לאפריל 2014, במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז, רחוב החשמונאים 84, ת"א