חושבים לתת את הבאז הדיגיטלי הבא?
עולם השיווק הדיגיטלי מציף אותנו! הסתכלו אפילו על דף זה, איפה אתם קוראים אותו? מחשב? סמארטפון? טאבלט? האם יש מסביב פרסומות קופצות? מה האתר שדרכו הגעתם עד לכאן? מאחורי כל השאלות האלו גלום עולם השיווק הדיגיטלי. מה כבר יש לחדש בו? מה הופך פרסום ברשת למוצלח? ואיך בכלל לומדים תחום כזה אמורפי? המשיכו לקרוא…
בעבר כדי להעביר מסר למספר גדול של אנשים היה צורך להדליק מדורות, לצעוד במצעדים, להתרוצץ עם כרוזים ואפילו לשלוח רצים. איזה כיף שהיום אפשר להעביר מסר בקלות בלי לצאת מהמזגן, הא? מספיק רק חיבור לאינטרנט (ורצוי שיהיה מהיר...) השיווק באינטרנט שונה מאוד מיתר צורות השיווק שהוזכרו, הוא מגיע לכמות גדולה יותר של אנשים, בצורה מהירה ומדויקת יותר. האינטרנט זמין נפוץ ואפילו בנאלי, כל אחד חשוף למידע כל הזמן מבלי לצאת מהבית.
האינטרנט נכנס לשימוש ביתי בשנות ה90 של המאה הקודמת ותפס תאוצה. יחד עם התפתחות - הרשתות החברתיות, החשיבות של עולם השיווק החברתי עלתה. ולאחר מהפכת הסמארטפון שעברנו כולם כבר הבינו- שיווק דיגיטלי הכרחי ופשוט אי אפשר בלעדיו! כיום לכל ארגון, חייב להיות איש שמתעסק בתחום השיווק באינטרנט, בשלל גווניו: מיתוג, פרסום, הצעת שירותים ורעיונות, קידום מכירות ועוד.
שיווק אינטרנטי טומן בחובו אפשרות להיות מופץ כל הזמן ולכל העולם, עסקים משתמשים בכוח זה על מנת להרחיב את קהל הלקוחות של העסק מקהל מקומי לקהל עולמי. ובנוסף בעזרת האינטרנט ניתן לדעת להעריך את הפרסום: לראות כמה אנשים נחשפו, כמה ביצעו רכישה ובכך לנתח במדויק יותר את הצלחת פרסום הפרויקט. -השימוש בפלטפורמה זו הפכה לפופולארית יתר על המידה לכן צריך לדעת איך לפרסם ועדיין ליצור עניין. נסו להיזכר בפרסומות מאוסות שאתם נתקלים בהם בטלוויזיה וברדיו, מעצבן נכון? כדי לפרסם בלי לעצבן, לחדש, ליצור עניין בפרסומות... ואפילו לגרום לאנשים לרצות לצפות בהן שוב, צריך להתאמץ קצת יותר- את זה איש שיווק דיגיטל מקצועי יודע היטב.
הרבה אוניברסיטאות ומכללות הבינו את חשיבותו של המקצוע, ומציעות מגוון קורסים. המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז למשל בוחרת להתמקד בשתי פלטפורמות עיקריות, ומעבירה שני קורסים בנושא: קורס הסמכה ל - Google Analytics , וגם קורס הסמכה למנהלי קמפיינים ב-- Google AdWords. בקורסים אלו ואחרים תוכלו לקבל טעימה לעולם השיווק הדיגיטלי, ללמוד כלים מעשיים לשימוש ולצאת - עם תעודת הסמכה. אם יש לכם עסקים ואתם רוצים לרכוש כלים חדשניים, אם אתם יודעים לנצל את כוחה של המדיה חברתית והאינטרנט כדי לקדם את העסק שלכם, אם אתם מתעניינים בתחום שמצד אחד פורץ דרך ומצד שני עדיין בחיתוליו ויתפתח בעתיד, הקורס הזה במיוחד בשבילכם. אם אכן השתכנעתם שזהו המקצוע שלכם, למה אתם מחכים? התחילו לחפש מידע עוד היום, אודות מקומות המלמדים את המקצוע של המחר.