Content expieredפג תוקפו של תוכן זה

סמינר שיפור הרווחיות על פי תורת האילוצים

איך אני יכול להרוויח יותר מהעסק שלי? האם העסק שלי מרוויח מספיק? האם השאלות האלה מטרידות אותך?
במסגרת הסמינר נחקור את הבעיות הבוערות ביותר, את האתגרים הגדולים ביותר ואת קשרי הסיבה-תוצאה שלהם ונבנה את תמונת המצב העכשווית של העסק שלך. לאחר מכן, נלמד שיטה אפקטיבית לחקור את הפינות העיוורות של העסק ולמצוא פריצת דרך חדשנית לקפיצת מדרגה בביצועי העסק שלך. לבסוף, נלמד כיצד להוסיף פרטים לרעיון כדי לקחת בחשבון את כל המכשולים הרלוונטיים ולבנות תוכנית פעולה מהירה ליישום.
המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א מזמינה אתכם למסע בן חמישה חלקים שבו נמפה את הבעיות החשובות ביותר ונבין מה הקשר ביניהן, נזהה את הסיבה האמתית שמונעת ממך לפתור אותן אחת ולתמיד.
קהל יעד:
מנכ"לים, סמנכ"לים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים.

במסגרת הסמינר:
​נלמד להשתמש בכלים של תורת האילוצים ליצירת פריצת דרך עסקית ולהגברת הרווחיות.
נלמד ליצור את עץ ההווה באמצעותו תחקור את הבעיות הבוערות ביותר שלך, את האתגרים הגדולים ביותר ואת קשרי הסיבה-תוצאה שלהם. עץ ההווה יסייע בידך להבין את תמונת המצב העכשווית של העסק שלך ולזהות ולסמן את בעיית היסוד המונעת ממך להרוויח יותר.
לאחר מכן תלמד לנסח את הענן - זוהי שיטה אפקטיבית לחקור את הפינות העיוורות של העסק ולמצוא פריצת דרך חדשנית (מחדר) לקפיצת מדרגה בביצועי העסק.
לבסוף תלמד כיצד להוסיף פרטים לרעיון כדי לקחת בחשבון את כל המכשולים הרלוונטיים ולבנות תוכנית פעולה מהירה ליישום.

מרצה הסמינר:
מר דקל פדרמן הינו יועץ לניהול מזה 27 שנים ומילא שורה של תפקידי ניהול בחברות מובילות במשק הישראלי ובעולם הרחב: הפניקס ביטוח, שח"מ (חברת בת של מקורות) , Intel (Santa Clara, California)
גולד טכנולוגיות, שראל אספקה רפואית ועוד.
בנוסף לתפקידי הניהול בהם כיהן מר פדרמן, הוא עוסק מזה שנים רבות בייעוץ למנהלים והובלת שינויים רחבי היקף ובמסגרת זו ניהל שתי חברות ייעוץ: ITP – Integrative Thinking Processes. תמורה - הנדסת תעשיה וייעוץ ניהולי. דקל עומד כעת בראש הפעילות של TOCx ומקדיש את כל זמנו ומרצו להנחלת כלי תורת האילוצים למגזר העסקים הקטנים והבינוניים בישראל.

מבנה הסמינר ומיקומו:
הקורס כולל 5 מפגשים ויתקיים פעם בשבוע בין השעות 09:00-15:00 החל מה 01.06.16 במכללה העסקית של לשכת המחסר ת"א והמרכז ברח' החשמונאים 84 ת"א.
הסדר חניה מוזל בחניון TLV/גבעון ברח' ארניה 31 ת"א.