מכתב המלצה מתלמידת קורס יבוא יצוא מחזור 127

הייתי רוצה להמליץ בחום על קורס יבוא יצוא וסחר בינ"ל.
אני מנהלת הייבוא של סקטור 55 סחר וקמעונאות בע"מ (בעלת המותג Sektor town‏) העוסקת בייצור וייבוא הנעלה וביגוד ספורט מסין כמו גם מחזיקה מותגים ידועים כמו אדידס, נייקי, ואנס ועוד. הרשת בעלת 18 חנויות באזורי פריפריה בעיקר.

הקורס נתן לי כלים מעשיים לניתוח הצעות מחיר לשילוח, התמודדות עם מושגים ערטילאיים בתחילה, התייעצות עם המרצים לגבי דרכי פעולה בשילוח. כעת אני יכולה לבחון את מצב העונה ולהחליט על צעדים מייעלים לחסכון כספי ולוגיסטי בתכנון המשלוחים הצפויים.
כמו כן, ניתנו לי הכלים לאיתור מידע חשוב כמו סיווג, שיעור מכס, מכון התקנים ועוד.

האוירה בכיתה היא החלק החזק ביותר. האוירה היתה נינוחה, פתוחה לשאלות ולדיון, עם קריצה של חוש הומור (בעיקר המרצה זאב תלם) וזה מה שסייע ביותר בתהליך הלמידה. לא היתה תחושת הישגיות אלא תחושה של למידה אמיתית ליישום ביומיום. הכיתה היתה מורכבת ממגוון אנשים, החל מאנשים העוסקים בייבוא ובייצוא וכאלה שמתחילים את דרכם ומעוניינים להיות יבואנים וכאלה שמעוניינים בשינוי כיוון. כולם תרמו לאוירה הכללית המצוינת.

המרצים היו מהשורה הראשונה. כולם הפגינו ידע יקר מפז, ידע פרקטי שהיה מגובה בנתונים (בעיקר זכורים לי מר תלם ומר ישראל הרץ). כולם דיברו בגובה העיניים והסבירו את עצמם היטב, ייעצו והקשיבו ונתנו עצות וטיפים להמשך.

מבחינת אפשרויות הקידום, אני יושבת לבדי במחלקה אז הקידום היחיד הוא למטה, אבל אני מרגישה שיש לי הרבה יותר ביטחון עכשיו, אני יכולה לנהל משא ומתן עם ספקים, משלחים ולבחון אפשרויות נרחבות יותר של מיקסום האמצעים שלי לטפל בייבוא.

הייתי שמחה לו היה קורס מתאים לי מבחינת העניין והאתגר אך אין לי ערך מנוסף בלימוד פקידי רישוי או עמילי מכס ובאנגלית עסקית אין לי כרגע צורך (בהיותי מתרגמת מקצועית).

נהניתי מאוד – תודה רבה.

Gadit Reuveni
Import Department
Sektor 55 Trading and Retail Ltd.