המלצה על קורס יבוא יצוא - מחזור 336
אל מר זאב תלם מרכז קורס יבוא יצוא וסחר בינ"ל במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א
"רציתי לומר לך שהקורס היה הקורס הכי טוב שהייתי בו הן מבחינת העניין שלו, העברת התכנים על ידי המרצים, החזרות על החומר וחומרים הנלווים.
ממש מרגישים שהמרצים יודעים מצוין את מה שהם מדברים עליו. אני בוגרת תואר ראשון בכלכלה ושני בניהול ומעטים הקורסים שבהם הרגשתי שהמרצים ממש "שוחים" בחומר ככה וגם יודעים להעביר אותו בבהירות ובעניין.
כל הכבוד לך ולצוות"