×

סדנה בנושא: טיפים בגבייה אפקטיבית תוך שמירה על חווית לקוח

ארגונים עובדים כיום בסביבה תחרותית מורכבת ומאתגרת. מציאות זו מחייבת להתמקד לאורך זמן בניהול וייעול המערכת הפיננסית לרבות תזרים המזומנים, סיכוני האשראי והגבייה.

בעולם שבו השירות נמצא במרכז התכנון האסטרטגי של הארגון, מוטל על אנשי האשראי והגבייה לבחון את השפעת תהליך גיוס הלקוח ותהליך המכירה על מערך האשראי והגבייה תוך הפעלת שיקולים הנוגעים לשמירה על חווית לקוח חיובית.

מטרת הסדנה

להקנות כלים וטיפים מעשיים לשיפור הגבייה תוך שמירה על חווית לקוח חיובית והשארתו במאגר לקוחותיכם.

קהל יעד

בעלי עסקים, מנכ"לים , מנהלי מכירות ושיווק, מנהלי כספים, מנהלי אשראי, עובדים בגבייה במחלקות הכספים ובעלי עניין אחרים בתחום.

נושאים עיקריים

  1. מטרת וחשיבות הגבייה.
  2. חווית הלקוח.
  3. הגבייה בהיבט חווית הלקוח.
  4. הארגון הגובה והממשקים של הגבייה.
  5. תרגול היבטי חווית הלקוח והארגון הגובה.
  6. עלויות האשראי והגבייה.
  7. הנחות יסוד של הגבייה האפקטיבית.
  8. מחזור האשראי והגבייה.
  9. כיווני פעולה ותוצרי הגבייה.

מתכונת הסדנה

הסדנה תתקיים בין השעות 09:00-15:00 במכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז, רחוב החשמונאים 84.
לרשות הלומדים הסדר חנייה מוזל
המלצה ממשתתפי סדנת טיפים בגבייה אפקטיבית
המלצה ממשתפי סדנת טיפים בגבייה אפקטיבית שהתקיימה בתאריך 02.06.19
קרא עוד