פג תוקפו של תוכן זה
יום עיון טיפים בגבייה אפקטיבית תוך שמירה על חווית לקוח
מה היא מטרת יום העיון?
להקנות כלים וטיפים מעשיים לשיפור הגבייה תוך שמירה על חווית לקוח חיובית והשארתו במאגר לקוחותיכם.
מי הוא קהל יעד?
בעלי עסקים, מנכ"לים, מנהלי מכירות ושיווק, מנהלי כספים, מנהלי אשראי, עובדים בגבייה במחלקות הכספים ובעלי עניין אחרים בתחום.
מה הם נושאי הלימוד?
- מטרת וחשיבות הגבייה.
- חווית הלקוח.
- הגבייה בהיבט חווית הלקוח.
- הארגון הגובה והממשקים של הגבייה.
- תרגול היבטי חווית הלקוח והארגון הגובה.
- עלויות האשראי והגבייה.
- הנחות יסוד של הגבייה האפקטיבית.
- מחזור האשראי והגבייה.
- כיווני פעולה ותוצרי הגבייה.
מה היא מתכונת יום העיון?
יום עיון חד יומי המתקיים בין השעות 09:00-15:00
ניתן ללמוד גם באונליין
לידיעתכם, קיימת אפשרות להצטרף לקורס שכבר החל ולהשלים את המפגשים שהוחסרו באמצעות הקלטות.
איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?
תעודה יוקרתית בעברית ואנגלית של המכללה העסקית ולשכת המסחר ת"א והמרכז.
*התעודה תינתן בצורה דיגיטאלית