×

קורס טיפים בגבייה אפקטיבית תוך שמירה על חווית לקוח

ארגונים עובדים כיום בסביבה תחרותית מורכבת ומאתגרת. מציאות זו מחייבת להתמקד לאורך זמן בניהול וייעול המערכת הפיננסית לרבות תזרים המזומנים, סיכוני האשראי והגבייה.

בעולם שבו השירות נמצא במרכז התכנון האסטרטגי של הארגון, מוטל על אנשי האשראי והגבייה לבחון את השפעת תהליך גיוס הלקוח ותהליך המכירה על מערך האשראי והגבייה תוך הפעלת שיקולים הנוגעים לשמירה על חווית לקוח חיובית.

 

קוד קופון להנחה של 70% ל-15 הנרשמים הראשונים: CollectionTips

אם המערכת לא מעדכנת לך את ההנחה, סימן שלכ המקומות המוזלים כבר נתפסו

מה היא מטרת הקורס?

להקנות כלים וטיפים מעשיים לשיפור הגבייה תוך שמירה על חווית לקוח חיובית והשארתו במאגר לקוחותיכם.

מי הוא קהל יעד?

בעלי עסקים, מנכ"לים, מנהלי מכירות ושיווק, מנהלי כספים, מנהלי אשראי, עובדים בגבייה במחלקות הכספים ובעלי עניין אחרים בתחום.

מה הם נושאי הלימוד?

  1. מטרת וחשיבות הגבייה.
  2. חווית הלקוח.
  3. הגבייה בהיבט חווית הלקוח.
  4. הארגון הגובה והממשקים של הגבייה.
  5. תרגול היבטי חווית הלקוח והארגון הגובה.
  6. עלויות האשראי והגבייה.
  7. הנחות יסוד של הגבייה האפקטיבית.
  8. מחזור האשראי והגבייה.
  9. כיווני פעולה ותוצרי הגבייה.

מה היא מתכונת הקורס?

הקורס יתקיים בתאריכים: 09.11, 16.11, 23.11

החל מהשעה: 11:00 ועד לשעה: 13:15

הקורס מתקיים במתכונת אונליין 

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?

תעודה יוקרתית בעברית ואנגלית של המכללה העסקית ולשכת המסחר ת"א והמרכז.

*התעודה תינתן בצורה דיגיטאלית 

המלצה ממשתתפי סדנת טיפים בגבייה אפקטיבית
המלצה ממשתפי סדנת טיפים בגבייה אפקטיבית שהתקיימה בתאריך 02.06.19
קרא עוד