×
סדנה בנושא הכשרת ממונה הגנת פרטיות בארגון (DPO) אונליין
מחזורים קרובים בסדנה בנושא הכשרת ממונה הגנת פרטיות בארגון (DPO) אונליין
 

סדנה בנושא הכשרת ממונה הגנת פרטיות בארגון (DPO) אונליין

בעולם המודרני והטכנולוגי שבו אנחנו פועלים, מידע בכלל ומידע אישי בפרט הוא בסיס לפעילותן של חברות רבות.

כדי לוודא שחברות מכבדות את הזכות לפרטיות ומגינות על המידע האישי של המשתמשים, חוקקו במדינות העולם חוקים העוסקים בפרטיות ואבטחת מידע. חוקים אלה מחייבים ארגונים לעמוד בהוראות שונות הנוגעות להגנה על המידע ולהשתמש בכלי אסדרה פנימית ביחס לשמירה על הפרטיות ואבטחת המידע (למשל קביעת מדיניות, הסדרת נהלים ועוד). ניהול המידע בארגון, ובפרט ניהול המידע האישי באופן אפקטיבי התואם לדרישות החקיקה והרגולציה הבין-לאומיים, דורש השקעת משאבים משמעותיים. לכן, הרגולציה האירופאית מחייבת, והרשות להגנת הפרטיות ממליצה כי ארגונים ימנו ממונה הגנת פרטיות בחברה (DPO – Data Protection Officer).

תחומי האחריות של ממונה הגנה על הפרטיות מגוונים, ודורשים היכרות עמוקה עם פעילות החברה ובעלי התפקידים בה. הממונה משמש מוקד הידע בתחומי ההגנה על הפרטיות, מתווה ומיישם מדיניות הנוגעת להגנה על הפרטיות בארגון, מסייע בבחינת ספקים ונותני שירות בהיבטי הגנה על המידע ועובד יחד עם גורמי אבטחת המידע ליישום אמצעי הגנה מתקדמים.

ההכשרה המוצעת מכוונת לסייע לממונה הגנת הפרטיות בחברה לבנות את ארגז הכלים המקצועי שלו בכדי לסייע לו בביצוע תפקידו ובמיצוב החברה כמגינה על פרטיות משתמשיה ועובדיה.

 

למי מיועדת הסדנה?

עורכי דין, יועצים, מנהלים, ועוד...

מה הם נושאי הלימוד?

  • הזכות לפרטיות
  • דיני הגנת הפרטיות בישראל ובעולם
  • תקנות אבטחת מידע
  • בניית תוכנית ציות בתחום הפרטיות
  • תפקיד ה DPO
  • אירועי דלף מידע
  • ניהול ספקים
  • פרטיות עובדים
  • בינה מלאכותית ופרטיות

מה היא מתכונת הסדנה?

3 מפגשים בין השעות  10:00-12:15

הסדנה מתקיימת במתכונת אונליין בלבד. 

 

לידיעתכם, קיימת אפשרות להצטרף לקורס שכבר החל ולהשלים את המפגשים שהוחסרו באמצעות הקלטות.  

מי הם מרצי הסדנה?

ד"ר אבישי קליין 

שותף ומוביל את פרקטיקת הפרטיות, הסייבר והבינה המלאכותית במשרד ברנע. אבישי הוא דוקטור למשפטים, עם התמחות במשפט וטכנולוגיה. אבישי שימש כקצין אבטחת המידע של קבוצת אמדוקס העולמית.

 אבישי הוא אחד המייסדים של פורום ה- DPO הישראלי, חבר בוועדה המייעצת של המכון הישראלי למדיניות טכנולוגית ומרצה בתחומי משפט ואינטרנט, פרטיות ורגולציות סייבר. מוסמך CIPPE ו CIPT.

עו"ד קרין קאשי 

עו"ד במחלקת הפרטיות והסייבר במשרד ברנע. מוסמכת CIPP/E. בעלת נסון של למעלה מעשור בייעוץ בתחומי הפרטיות. בעלת ניסיון בליווי חברות הזנק החל משלב הקמתן, בהיבטים של המשפט המסחרי והתאגידי ובהיבטים רגולטוריים ובליווי עסקאות מסחריות שונות, ובכללן עסקאות מוזגים ורכישות, מיזמים משותפים, ועוד.

עו"ד מאשה יודשקין 

עו"ד במחלקת הפרטיות והסייבר במשרד ברנע. מוסמכת CIPP/E. בעלת רקע עשיר בתחומי הטכנולוגיה. מעניקה ייעוץ שוטף לחברות פרטיות וציבוריות, חברות הייטק וסטרטאפים בהיבטים שונים של דיני פרטיות, בהם דינים בישראל ובאירופה (GDPR), דיני אבטחת מידע ואסדרה של AI. לפני הצטרפותה לברנע, שרתה מאשה בפרקליטות הצבאית ועסקה בין היתר, בפורנזיקה דיגיטלית ועבירות מחשב. ליוותה תיקי חקירה והליכים פליליים שעסקו בסוגיות טכנולוגיות מורכבות וכן תיקים והליכים שעסקו בעבירות של פגיעה בפרטיות.

עו"ד בן נורמן  

עו"ד במחלקת הפרטיות והסייבר במשרד ברנע. בן מלווה את לקוחותיו בניהול משברי סייבר, בהסכמים מסחריים לרבות היבטי פרטיות בעסקאות מיזוג ורכישה. בנוסף, מייעץ ומלווה בהליכי בנית תכניות היערכות ותגובה לאירועי סייבר ואבטחת מידע. מוסמך קורס ממונה הגנת פרטיות של אוניברסיטת תל אביב בשנת 2021.

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?
הגדל תמונה

בוגרי הקורס יקבלו תעודת דיגיטלית  בעברית ובאנגלית מטעם המכללה העסקית ולשכת המסחר ת"א והמרכז.