×

קורס דוברות, יחסי ציבור ולובינג

קורס דוברות, יחסי ציבור ולובינג

רוצים לפרסם את העסק או העמותה שלכם בצורה טובה יותר?

מעוניינים לדעת איך תגרמו לתקשורת לדבר עליכם או על העסק שלכם ?

חולמים לייצר קמפיין ויראלי שיתפוס את הרשת כולה?

תמיד רציתם לפתח, לעצב ולפרסם מותג בצורה הטובה ביותר?

אז מקומכם אתנו בקורס דוברות, יחסי ציבור ולובינג

 

יחסי הציבור והדוברות הם שני הכלים המרכזיים בדרך לקידום השיווקי והתקשורתי של אנשים, מותגים, חברות ועסקים פרטיים- בכל תחום. כולנו צריכים מישהו שייצג אותנו לתקשורת וללקוחות הפוטנציאליים שלנו בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

תחום הדוברות משלב מערך עבודה רחב אשר אחראי על ניהול כל התקשורת של המותג בכל המדיות השונות לרבות: עיתונות, רדיו, טלוויזיה, רשתות חברתיות, על מנת לייצר קול אחד אשר מעביר את המסרים בצורה מדויקת ואחידה.

במקביל אליו, עולם יחסי הציבור כולל בתוכו הפקת אירועים, השקות ומסיבות עיתונאים וכן עבודה צמודה עם ומול גופי התקשורת השונים מתוך מטרה לקדם את ערכו של המותג, העסק או האדם הפרטי.

תחום השתדלנות (הלוביניג) הוא ענף נוסף בתחום המשלב עבודה ישירה מול גופי שלטון וחברות לשם קידום רעיון או מטרה.

המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א בשיתוף חברת "בית תוכן" מזמינים אתכם לדאוג לעתיד שלכם ולרכוש היכרות והבנה במקצוע ייחודי ומיוחד ולקבל תעודת הסמכה יוקרתית שתסייע לכם בקבלה לעבודה בתחום מרתק ומלא סיפוק. 

כבר במפגש הראשון תקבלו משימה לייצר קמפיין תקשורתי אמיתי, אשר יבנה ויתפתח ככל שנתקדם בקורס. בסיום הקורס קמפיין זה יוצג בפניי לקוחות אמיתיים ויאפשר לכם לתרגם את כל מה שלמדתם בקורס לניסיון בשטח ויצירת תיק עבודת ראשוני.

 

מבצע בגובה 50%  ל-5 הנרשמים הראשונים בקורס המתקיים באונליין
:  קוד קופוןonlinemedia 


מבצע 25% ל-5 הנרשמים הראשונים בקורס המתקיים בכיתה
קוד קופון : classmedia  

שימו לב ! אם המערכת לא מעדכנת לך את ההנחה, סימן שכל המקומות המוזלים כבר נתפסו. 

מה היא מטרת הקורס?

להכשיר בצורה מקצועית אנשי יחסי ציבור דוברות ולובי לכל סוגי הלקוחות: פרטיים, מסחריים וציבוריים ולהפגישם עם מגוון התרחישים שהמקצועות האלו מזמנים.

מי הוא קהל יעד?

  • סטודנטים לתקשורת.
  • מנהלי מחלקות תרבות ואירועים.
  • מנהלי/ות מתנסים, בתי ספר.
  • נהלי/ות רווחה, משאבי אנוש ושיווק בחברות מסחריות.
  • עסקים וחברות המעוניינים להכשיר עובד\ת, מתוך החברה, על מנת לקדם את התחום מתוך העסק ולא על ידי גורם חיצוני.
  • עסקים קטנים ו\או עצמאיים המעוניין ללמוד לייצר את יחסי הציבור והדוברות שלהם בעצמם.
  • כל מי שבעל זיקה לעולם זה ומעוניין לרכוש הסמכה בתחום.

מי הם מרצי הקורס?

מר מיקי יוסף, מנהל אקדמי של הקורס - בעלים ומנכ"ל חברת בית תוכן.

מר שולי שיינדל, רכז אקדמי- בעלים ומייסד של "שיינדל'ה" משרד דוברות, שיווק ויצירה בתחום התרבות בארץ.

מרצים נוספים בקורס: הגב' מירי רחימי, הגב' יערה ייגר ועוד.

מה הם נושאי הלימוד?

  1. כתיבה עיתונאית ועריכת תוכן
  2. ניהול השיווק האסטרטגיה וניהול תדמית
  3. ניהול יחסי ציבור ומוניטין ברשתות החברתיות
  4. שפת תקשורת
  5. שפת לובי
  6. עבודה מול לקוחות אמיתיים

מהי מתכונת הקורס?

הקורס כולל 40 שעות לימוד אקדמאיות ומתקיים פעם בשבוע למשך 10 מפגשים של 4 שעות אקדמאיות בין השעות 17:00 ל-20:00 .

איך המכללה מסייעת בהשתלבות בשוק העבודה?

המכללה העסקית שייכת ללשכת המסחר ת"א, שהינו ארגון העסקים והמעסיקים הגדול במדינה וגוף המאגד תחתיו אלפי חברות מובילות במשק. מתוקף שייכות זו פניות רבות בנוגע למשרות פתוחות מופנות אלינו בשוטף ומפורסמות באתרנו ופתוחות רק עבור הסטודנטים של המכללה באמצעות קוד משתמש וסיסמה וכן ועל לוחות המודעות. ניתן להתרשם מהיקף המשרות באתר המכללה העסקית/דרושים.

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?

איזו תעודת גמר תקבלו בסוף?
הגדל תמונה

לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודת סיום יוקרתית בעברית ואנגלית מטעם המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז, לשכת המסחר ת"א.