יום עיון לחברות שילוח: הכר את לקוח האיקומרס

יותר ממיליארד קונים, 29 מיליארד ביקורים ב 2300 אתרי מסחר מקוונים ב 61 מדינות. אלו הנתונים שנצפו בשנת 2021 . כל נקודה בכל יבשת מהווה פוטנציאל לרכישות בלתי נגמרות , ומציב את חברות האיקומרס בפני אתגרים פיננסים, מיסויים ולוגיסטיים
תהליך זה מעצים, על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר בחברת איקומרס בישראל, המעוניינת למכור ללקוחות בחו"ל.
משתתפי יום העיון, ילמדו מונחים , תהליכים, הבדלים ואתגרים הניצבים בפני מנהלי הלוגיסטיקה בחברות האיקומרס ,בבואם לקבל החלטות ואילו סטנדרטים מצפים לקוחות הקצה שלהם
נשכיל להבין מדוע תפקיד המשלח קריטי? וכיצד ניתן להפוך לשותף שצומח יחד עם הלקוח שלו?
בוגרי ההשתלמות זכאים לתעודת גמר דיגיטלית מטעם המכללה העסקית לשכת המסחר ת"א והמרכז
מהי מטרת יום העיון?
קבלת כלים לפיתוח מוצרים אשר יעזרו למשוך את לקוח האיקומרס בצורה ייחודית שתעזור לשני הצדדים לצמוח.
מהם נושאי הלימוד?
- Cross Border Overview
- ניהול הלוגיסטיקה בחברת איקומרס
- ההבדלים בין שלוח B2B לשלוח B2C
- תפקידו של המשלח להצלחת עסק האיקורמס
- השפעת עלויות שלוח על החלטות חוצות ארגון
- הקשים בביצוע מכירה באתר האונליין
- ציפיות הלקוח מהמוכר ומחברת השלוח
- Last Mile Delivery
- חוקי המע״מ החלים על עסקי האיקומרס במדינות שונות בעולם
מהי מתכונת יום העיון?
מפגש אחד בין השעות 14:00-09:00, סה"כ 8 שעות אקדמיות
מיהו קהל היעד?
אנשי מכירות ופיתוח עסקי, אנשי תפעול, אנשי פיתוח טכנולוגי, מנהלי יצוא, שירות לקוחות וכל מי שרוצה להכיר טוב יותר את עולם האיקומרס מהמד השני או עובד עם חברות איקומרס.