השתלמות מעשית בנושא: ניהול הזמנות רכש

עולם ניהול הזמנות הרכש שונה מחברה לחברה , אך מאפייניו דומים. תפקידה של הזמנת הרכש לייצר ולתקשר מסרים מדויקים בין הקונה למוכר. כמו כן הזמנת הרכש מאפשרת פילוח סגמנטים שונים מתוכה.
מתעניינים/ות נכבדים ונכבדות – הנכם מוזמנים לעלות מדרגה ולהצטרף להשתלמות מרתקת.
מהי מטרת ההשתלמות?
להיחשף לשיטה וכלים יעילים לניהול פעילות רכש באמצעות סוגי הזמנות, לרבות ההבדלים ואופן ההתאמה לצורך הארגוני.
להכיר ולהבין עקרונות ומודלים התומכים בתהליכי הפקת הזמנות רכש ובהם, מודל 5R ( חמש הנכונים) שלבי הרכש והגורמים המעורבים, עלות הזמנה ותהליכי אישור ובקרה.
היכרות וסקירת מבנים ארגוניים של יחידות רכש בגופים עסקיים שונים.
מהם נושאי ההשתלמות?
סקירת מאקרו של עולם הרכש | מבנים שונים של יחידות רכש בארגון אל מול סוגי ארגונים שונים | הגורמים הפנים ארגוניים | שלבי הרכש | 4 סוגי הזמנות רכש | מודל 5R בתכנון וביצוע ברכש עלות ההזמנה | מערכת לניהול הזמנות | תהליכי אישור ובקרה | סיכום
מהי מתכונת ההשתלמות?
מפגש בוקר בין השעות 09:00-15:00
ההשתלמות תתקייים במכללה העסקית לשכת המסחר ת"א
בכתובת: חשמונאים 84 ת"א
**ניתן ללמוד גם באונליין