How To Manage In English

How To Manage In English
מחיר לצרכן: 200 ₪
מחיר לחברי לשכת המסחר ת"א והמרכז: 170 ₪
מחיר לסטודנט: 170 ₪

הספר כולל CD
מהדורה מעודכנת לשנת 2014

 

שם הספר "HOW TO MANAGE IN ENGLISH" נבחר בקפידה כדי לשקף את שתי המשמעויות של המילה MANAGE באנגלית. משמעות אחת היא "לנהל", והשנייה היא "להסתדר". על כן, ספר זה  הוא "ארגז כלים" לאנשי עסקים ולבעלי תפקידים שונים שרוצים להצליח לקיים עסקים בינלאומיים ולדעת כיצד להתנהל בשפה האנגלית הנדרשת לצורך כך . 

הספר מתרכז בלימוד ותרגול השפה הנחוצה בשוק הגלובאלי, שם שפת העסקים היא, כמובן, אנגלית. הספר מתמקד בנושאים בהם נדרש איש העסקים על בסיס יום-יומי כגון : כתיבת מיילים עסקיים , שיחות טלפון עסקיות, ניהול משא ומתן, הכנת מצגת עסקית ועוד. ספר זה גם מתייחס  לתרבות עסקית הבינלאומית הנחוצה בעת מפגש או תקשורת עם אנשי עסקים זרים.
 
ספר זה נועד לשמש בעלי רמות שונות באנגלית, ולמטרה זו ההסברים נכתבו בעברית וקטעים מרכזיים בספר תורגמו מאנגלית לעברית בפרק מיוחד בסוף הספר. תרגול הביטויים והדקדוק הנחוצים למצבים עסקיים אלו מגובה בפרק תשובות ופתרונות.
 
לספר מצורף בנוסף דיסק של דיאלוגים בנושאים עסקיים  שונים, לרבות  מידע בתחום התרבות העסקית הבינלאומית. כל הטקסים של הדיאלוגים מופיעים גם הם בתוך בספר. 

המחבר, מר לורי אוברמן, יליד לונדון, אנגליה, כלכלן במקצועו, בעל תואר שני במנהל עסקים הניתן במשותף על ידי בוסטון אוניברסיטי ואוניברסיטת בן גוריון בנגב. ללורי אוברמן 15 שנות נסיון בתפקידי ניהול בתחום השיווק והמימון הבינלאומי בתעשייה הישראלית ,לפני שהחליט לפנות  לכיוון של הדרכות מנהלים באנגלית לעסקים בינלאומיים. הוא הקים את חברת TALKING BUSINESS בשנת 1997, ומאז מייעץ ומרצה ללקוחות רבים הן בסקטור הפרטי-העסקי והן בסקטור הציבורי בארץ ובחו"ל. היתרון המקצועי של מר אוברמן, הוא בשילוב ידע ונסיון אישי בתחום העסקי הבינלאומי עם כישרון ויצירתיות בתחום ההדרכה. לורי אוברמן הינו מרצה  מבוקש המעביר במכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר מדי שנה מגוון רחב של קורסים מוצלחים  באנגלית עסקית למזכירות, למנהלי שיווק, למנהלי פרויקטים ולמנהלי כספים. 

תוכן עניינים:

  • פתח דבר
  • תודות
  • תוכן עניינים
  • חלק 1: מפגשים ראשוניים, היכרות ואנגלית למצבים חברתיים
    מפגשים ראשוניים
    מפגשים עם קולגות
    הצגת קולגות
    שאלות ותשובות במפגש חברתי
    נספח דקדוק
    חיברות
    תרבות עסקית בינלאומית
  • חלק 2: להציג את העסק שלך
    העסק שלך
    נספח דקדוק
    מתן מצגות עסקיות
    נספח דקדוק
  • חלק 3: השתתפות וניהול ישיבות ומשא ומתן
    ניהול והשתתפות בישיבות
    ביטויים נפוצים בניהול והשתתפות בישיבות
    משא ומתן
    נספח דקדוק
  • חלק 4: תקשורת עסקית: מכתבים, מיילים, ושיחות טלפון עסקיות
    כתיבה עסקית
    בקשה לקבלת הצעת מחיר
    הצעת מחיר
    הזמנות
    תשלום
    תלונות
    נספח ליבואנים
    לעשות עסקים בטלפון
    שיחות עסקיות
  • חלק 5: תרגילים בדקדוק
    לעשות עסקים בטלפון
    מסחר במניות על בסיס מידע פנימי
    הוראות במעבדה
    פעולות ותוצאות
    שתי פעולות בעבר
    שמות עצם
    דיווח
  • חלק 6: דיאלוגים

  • חלק 7: תשובות ותרגומים

  • חלק 8: מילון מונחים