קורס ניהול פרויקטים יעשה לכם סדר

להיות מנהל בשוק הישראלי המודרני זה דבר שאינו קל ופשוט. בעולם עסקי רווי תחרות ארגונים מחויבים לשמור על סדר ולנהל את הפרויקטים שלהם באופן יותר מסודר ממושלם. תמיד יש לאן לשאוף לצמוח ודרכים להשתפר בתחום- את כל זה ניתן ללמוד בקורס ניהול פרויקטים.

מאחורי כל ארגון מצליח עומד מנהל נבון ועובדים חרוצים. לא פעם שאלתם את עצמכם, איך אותו המנהל מצליח לתקשר עם עובדיו? להעביר מסרים בצורה כזו מוצלחת? לקצור את פרי ההצלחה? האם חשבתם איך דברים מתנהלים באופן מושלם- ומי אחראי על סדר וארגון המשימות בעסק?

דעו, ביחד עם המנהל הנבון והעובדים החרוצים יש מנהל פרויקטים אחראי ומקצועי וחלק משמעותי בהצלחתו של הארגון. הזירה העסקית של המאה ה21 מאוד דינאמית, לא מפסיקה להשתנות להתפתח ולהשתכלל. השינוי הכי גדול שהתרחש בשנים האחרונות היה מעבר משיטת עבודה המורכבת מתהליכים לשיטת עבודה הבנויה מפרויקטים. התנהלות על בסיס פרוייקטים מעלה את הערך היחסי של כל פרוייקט- ומאפשרת לעבוד בצורה מהירה יותר ויעילה הרבה יותר. מנהל הפרויקטים כיום נותן הרבה יותר ממענה נקודתי לבעיה, וכפי שזה נראה היום- ענף ניהול הפרויקטים ימשיך לצמוח ולהתפתח בזמן הקרוב.

מקצוע מנהל פרויקטים נשמע שם רציני מאוד, ולמעשה זה משקף היטב את מציאות היום יום של מנהל הפרויקטים. תפקידו של מנהל הפרויקטים הוא תכנון משאבים כדי להגיע לתפוקות רצויות. במילים אחרות מנהל הפרויקטים אחראי על הכל- יעד המשימה הוא נר לרגליו, ועליו לתמרן בין משימות ואירועים שונים על מנת להגיע לאותו היעד.
נשמע פשוט? לא בדיוק. למנהל פרויקטים אחראיות כבדה, עליו לדעת באופן מקיף על כל התהליכים השונים ומודלים בניהול. אם תפוקת העסק משול לפרח, תהליך ניהול הפרויקטים משול לגבעול. ללא ניהול פרויקטים נכון, העסק לא יכול לפרוח.

העולם העסקי כיום לא פשוט, השוק מאוד דינמי ותחרותי: ארגונים רבים קמים, אחרים נסגרים וכל ארגון שואף לבדל את עצמו מן המתחרים. מנהלים בכירים, וטריים כאחד נתקלים לא פעם בקשיי ניהול רבים, במהלך העבודה השוטפת. וכאן, נכנס מנהל הפרויקטים לתמונה.

אם אתם חושבים על להפוך להיות מנהלי פרויקטים דעו- כי אם כל היתרונות והערכה המגולמים בהסבת המקצוע, יש לכם גם אחראיות מרובה! אסור לכם להתנהג ברשלנות, אסור לחפף בתחום הזה, לכן, חשוב שתבחרו במקום היכול להקנות לכם את כל הידע הנדרש- כדי שאתם, תוכלו להעביר אותו הלאה (וגם להוסיף לו את מסקנותיכם כמובן).
אפשר ללמוד את הנושא במגוון מכללות ואוניברסיטאות :המכללה העסקית, המרכז הישראלי לניהול, HIT, הפתוחה והטכניון- לכל אלו יש קורס ייעודי לניהול פרויקטים.
איך מתנהלים הלימודים? בנוסף להקניית הידע והכלים, בקורסים השונים נוהגים להציג מודלים מעודכנים על פי מה שמתרחש בשוק, ולתרגל באופן מעשי כחלק מחומר הלימוד.
הקורס מתאים לאנשים בעלי ניסיון בניהול, תואר רלוונטי או לבעלי עסק ששואפים להתקדם ולהתפתח במקצועם. קורס שכזה ישדרג אתכם מקצועית, אל תשבו בחיבוק ידיים, קדמו את עצמכם ללימודים כדי שתוכלו לקדם מקצועית ולהצליח. אלו מכם שיבחרו להצטרף לענף זה, יזכו לקחת נדבך משמעותי ולהיות "חלוצים" באותה ההתפתחות של המקצוע, ואלי בעוד 20 שנים- בשיעור ראשון בקורס ניהול פרויקטים, ילמדו על הצעדים שלכם.