סיום קורס מיומנויות למנהלי מכירות מחזור 5

בתאריך 24.06.12 הסתיים קורס מיומנויות מקצועיות למנהלי מכירות.



במסגרת הקורס יסופקו למשתתפים כלים איכותיים שהוכחו כמנצחים במבחני השטח בכלל והתוצאות העסקיות בפרט.

תכנית הלימוד כללה את הנושאים הבאים:

  1. תפקיד ותחומי אחריות למנהלי מכירות ארציים ואזוריים
  2. קריאה מיטבית של מנהל המכירות את השטח
  3. ניתוח סביבה ופילוח שוק להתאמת אנשי מכירות
  4. יעדי מכירות אישיים למנהל המכירות
  5. הליך קליטת אנשי המכירות, ניתוח עיסוקים, ראיונות התאמה ליווי והדרכה
  6. ניהול ישיבת מכירות
  7. סגנון תקשורתי של מנהל המכירות
  8. מנהל המכירות כמנהיג ולא כ"סדרן"
  9. סגנון ההתנהלות בסביבת עבודה
  10. ניתוב מנהל המכירותבהלימה בין פורטפוליו סל המוצרים, סוגי הלקוחות ואנשי המכירות
  11. גורמי הנעה ומוטיבציה לאנשי מכירות
  12. הטעות הנפוצה כי רק תגמולים גבוהים ממריצים את אנשי המכירות
  13. כלים לעמידה ביעדים כנגזרת בסיסית לפעילות
  14. זיהוי גורמי שינוי בהתנהגות צרכנית
  15. יישום אסטרטגיות למנהלי מכירות
  16. גורמי כשל בהליך פעילות מנהל המכירות
  17. כלי פיקוח, בקרה וביקורת למנהלי מכירות
  18. פעילות פרסומית , B.T.L ורצפת המכירה
  19. אנשי המכירות: ייצוגה של הפירמה (מנהל המכירות ככתובת ללקוחות)

בקורס למדו תלמידים מהחברות הבאות: פופקו דנטל בע"מ, סופרגום, אשבול בע"מ, נחמיהלחוביץ בע"מ, בוכמן פדר אריזות, י.שבי שיווק ומזון, ה.א שיטות יבוא דנטלי.