אמיר כהני

אמיר כהני

אמיר כהני  הקים סטארט אפ ומכר אותו לחברת ענק, וכעבור שנים אחדות עבר למכירת תוכנה במחשבי על, ניהל מערכי שיווק ומכירות בחברות בתחום מערכות המידע, והקים וניהל חברת תוכנה.

 

ב-2004 התוודע לעולם הזן והטאואיזם דרך לימודי טאי צי, ולמד לטפל בשיטות של שיאצו, קובידו, שהתחברו ללימודי הקראטה, שלמד בצעירותו וממשיך בזה עד היום.

 

את הידע הזה הוסיף לעולם המכירות שבו הוא שוחה כבר מעל ל-30 שנה, כדי לתת זווית אחרת, הוליסטית, עמוקה ושונה, להסתכלות על הקונים והפסיכולוגיה שלהם.

 

אמיר פיתח תפיסת מכירות שונה שלוקחת את תורת המכירות המוכרת כיום כמה צעדים קדימה. התפיסה משלבת הסתכלות עומק על הקונים ותהליכי הקניה, הערך שהם מחפשים בשילוב עקרונות הזן, וכן עם אמונתו שכל הארגון צריך להירתם למאמץ המכירות ולתמוך במחלקת המכירות, מה שהוא קורא – הארגון הווקטורי.

 

אמיר בעל ניסיון בינלאומי במכירות של למעלה מ-30 שנה בתחומי ה-B2B וה-B2C ומרצה בארץ ובחו"ל וכיום הוא מנהל שותף בחברת AUREN.