מאמרים בקורס אומנות המכירה וניהול השיווק

השקת מוצר והפיכתו למותג – שיטות וטיפים / דרור כהן

השקת מוצר של חברה יבואנית או חברה יצרנית חדשה מהווה את נקודת הזינוק של המוצר לשלב החדרתו לשוק ולעיתים את מיתוגו .  תפקידו של אירוע ההשקה ליצור חשיפה ראשונית, מודעות והנעת גלגל המכירות .  בשל חשיבות השקת המוצר והפיכתו למותג יש לפעול במקצועיות רבה ומומלץ להיעזר בחברות שעשו זאת בעבר, אך במידה והחלטתם לעשות זאת בעצמכם להלן כמה טיפים שיעזרו לכם בתהליך

קרא עוד
סודות המכירה בעולם קמעונאי / מר דרור כהן
בשנים האחרונות העולם הקמעונאי התמקצע מאוד וביצע שינויים מרחיקי לכת בכל הקשור, ניהול המרחב הקמעונאי, קופות חכמות, ניהול מבצעים ולקוחות, תכנון פלנוגרמות, עקרונות השילוט (הפרסום בנקודת המכירה), ניהול קו קופות, טקטיקות המכירה וזאת הכל בכדי לשמר ולמשוך אנשים לקנות.
קרא עוד
להיות מצוין במכירות – מולד או נלמד ? / דרור כהן

המשפט " איש מכירות מלידה" שגור בפי קבוצות אנשים רבות המניחות שההצלחה בתחום היא עניין מולד ונדרשים נתונים מיוחדים כדי להיות איש מכירות - בעיקר יכולת דיבור, שכנוע, ביטחון עצמי, נוכחות וחזות יפה.

קרא עוד
המנהל כמקצוען – תהליך קבלת החלטות / דרור כהן
כמנהל חברת יועצים המלווה את הארגונים המובילים ביותר במשק הישראלי, אני מוצא אלמנט מהותי שחוזר על עצמו ומבדיל בין ארגון בריא ומצליח לבין ארגון חולה או במשבר. כשנוסחת הפלא הינה ביכולת הניהולית של הצוות הבכיר ומנהלי הביניים. בעסקים המנוהלים גרוע, ניתן למצוא תרבות ארגונית המעידה על מטרות נמוכות, צוות מבולבל, היעדר מערכת הגדרת תפקידים ברורה וחוסר תיאום מוחלט בין המנהלים. לאחרונה אני מוצא בעלי חברות רבים המעדיפים לגייס מנהלים מקצוענים שכירים לדרגות ניהול בכירות ואף להיות מנוהלים על ידם כשהמטרה הצלחת העסק.
קרא עוד
המיתוג כבסיס לפעילות שיווקית / דרור כהן
חברות וארגונים רבים ממקדים מאמצי שיווק ופרסום ללא שימת לב ודגש על תהליך המיתוג של ארגונם כבסיס חשוב בפעילות השיווקית. הבעיה המרכזית של רוב בעלי העסקים וחלק מהיועצים העסקיים היא ההגדרה של המיתוג כתהליך המספק למוצר סטאטוס במערכת התפיסתית של הלקוח, זהו "מיצוב" ולא "מיתוג" (ניתן למצוא טעות זו במספר מאמרים המופצים ברשת).
קרא עוד
השיווק הרזה והאפקטיבי / דרור כהן
תקופת המיתון אינה מטיבה עם העסקים ויוצרת ירידה במחזור המכירות וברווחיות. בכתבות ובמאמרים רבים אני רואה המלצות להגביר את פעילות השיווק והפרסום דווקא בתקופה זו ואינני מבין מהו ההיגיון סביב המלצות אלו
קרא עוד
ארגז כלים לניהול יעיל של צוותי מכירה / דרור כהן
בשנים האחרונות עם כניסת מודעות השיווק היזום והתגברות הצורך להילחם על נתחי שוק מצומצמים החלו חברות רבות לשדרג את מערך המכירות ולמקציע את הצוות. מאמר זה מהווה ארגז כלים למנהלים המעונינים "להישאר במשחק" ולשפר את התוצאות העסקיות בארגונם.
קרא עוד
ניהול אפקטיבי של ישיבות צוות / דרור כהן

 מנהלים רבים מוצאים לנכון לקיים אחת לתקופה ישיבות שיווק, מכירות, שירות או סתם ישיבות צוות במטרה לעדכן ולהתעדכן בנעשה בשטח.הישיבות והמפגשים מהווים כלים משמעותיים לקידום מטרות וצרכים של ארגון, מנהל או פרויקט ולדרך שהישיבה מתנהלת יש השפעה מכרעת על תוצאותיה.

קרא עוד
נוסחה ייחודית להצלחה במכירות / דרור כהן
אנשי מכירות רבים שואלים את עצמם "מה אני יכול לעשות כדי לשפר את הסתברות הסגירה שלי מול לקוחות פוטנציאליים ? שהרי, שיפור יכולת הסגירה מיחס של סגירה 1 לכל 5 פגישות ליחס של 2 מתוך 5 הינה הכפלת כמות המכירות, מהי הנוסחה ?.
קרא עוד