לכבוד חג החנוכה: 8 עובדות מאירות עיניים לגבי הכשרה מקצועית

לכבוד חג החנוכה: 8 עובדות מאירות עיניים לגבי הכשרה מקצועית

מאת: לבנת קיזנר- מנכ"לית המכללה העסקית 

 

לרגל שמונת ימי חג החנוכה הקרבים ובאים, רציתי לשתף אתכם ב- 8 עובדות מאירות עיניים הנוגעות לתחום הדגל של המכללה העסקית, אותו אנו מובילים ומומחים בו לאורך כל השנה -  הכשרות מקצועיות.

הכשרה מקצועית הינה גורם חשוב ומשמעותי לעסקים מאחר והיא מסייעת לעובדים בצמיחתם המקצועית, וכפועל יוצא מכך – לצמיחתו המקצועית של העסק.                   

צמיחה מקצועית תורמת לחיוביות של העובדים במקום העבודה, מפתחת את היצירתיות, יוצרת תמריץ לפרודוקטיביות ומעלה את המחויבות והאחריות לארגון ולמטרותיו. הכשרה מקצועית שוטפת היא, ללא ספק, המפתח למיצוי ההזדמנויות הזמינות בעידן הגלובלי.

כמו שהבטחתי, לרשותכם 8 עובדות מדוע הכשרה מקצועית הינה מכרעת עבור עובדים ובעלי עסקים.

 

1.  סביבת עבודה טובה:

אווירה בריאה היא אווירה נוחה, כשכל העובדים יכולים לעבוד יחד. כאשר העובדים מיומנים היטב,  מוסר העבודה גבוה יותר ומתפתחת תרבות ארגונית של מקצועיות, שמובילה לסביבת עבודה נעימה ופרודוקטיבית. 

 

2. ערך עצמי:

עובדים שנשלחים ע"י המעסיק להכשרות מקצועיות מפתחים תחושה עמוקה יותר של הערכה עצמית וביטחון, מה שמעלה את המורל והסיפוק בעבודה. 

 

3. יכולות:

עובדים ומנהלים מסוגלים לפתח מיומנויות וכישורים חדשים באמצעות הכשרה מקצועית, שיובילו לשיפור תהליכים בעסק והגדלת הרווחיות. 

 

4. תפוקה גדולה יותר:

כאשר עובד מפתח כישורים חדשים, הוא פרודוקטיבי יותר ובעל מסוגלות גבוהה יותר. 

 

5. גמישות:

כאשר כל הצוות מיומן ,  הוא יכול לחלוק בעבודה בצורה יעילה יותר. משמעות הדבר היא שאם עובד אחד בצוות נעדר או נמצא בחופשה, אזי העבודה מכוסה בקלות על ידי יתר העובדים המיומנים בצוות. בדרך הזו הארגון מייצר גמישות רבה יותר גם ברגעים בהם יש חוסר בכוח אדם או נסיבות אישיות. 

 

6. צמיחה:

עובדים שעברו הכשרה מקצועית מסוגלים לתרום הרבה יותר לארגון  וזאת באמצעות  פיתוח  ערוצי צמיחה נוספים לעסק. 

 

7. קידום עובדים:

עובדים בעלי כישורים גבוהים משפרים את עבודתם ובכך הסיכויים שלהם להתקדם בעבודה גדלים . לדוגמה, עובדים שעוברים קורסים בניהול מתקדם יכולים להגיש מועמדות לעמדות ניהול בתוך הארגון ולהצמיח אותם בצורה מושכלת, מתוך הבנה והיכרות עמוקה עימם.    

 

 8. צמצום טעויות:

כאשר עובד הינו מיומן ,הסיכויים לטעויות פוחתים  . פועל יוצא מזה , חל ייעול של הזמן והמשאבים בארגון.  

 

לסיכום ,

כוח אדם מיומן מוביל לצמיחה עסקית . עובדים ובעלי עסקים לומדים באמצעות הכשרות מקצועיות מיומנויות חדשות, המשפרות את הייצור, מצמצמות את הזמן המושקע ביצירת המוצר (או השירות), מפחיתות טעויות ועלויות ייצור, וכל זאת תוך בניית הערכה עצמית גבוהה בארגון ויצירת סביבת עבודה טובה יותר.   

 

בהצלחה! 

מאמרים נוספים בתחום:

קורס מנהלים מקצועיים בחברות השכרת רכב וחברות הליסינג
לימוד והקניית מיומנויות כמנהל מקצועי בחברות השכרת הרכב.
קרא עוד
קורס ניהול עסקי בעולם המודרני
התחרות בשוק רק הולכת וגוברת?
הטאלנטים שלכם בורחים לחברות הגדולות?
אתה מרגישים קרועים בין דרישות הבעלים לבין לחצים מצד העובדים והשוק?
השינויים בסביבה העסקית מטרידים את מנוחתכם?
קרא עוד
קורס מודיעין עסקי תחרותי - מידענות בעסקים
בעולם העסקים, המאופיין בתחרות עולמית גוברת ובזרימת מידע רב ונגיש, יש צורך בהיכרות עם כלים לאיסוף ועיבוד מידע. כלים אלה מסייעים רבות בתהליכי קבלת החלטות, גיבוש אסטרטגיות עסקיות והתמודדות יעילה עם השוק המשתנה.
קרא עוד
קורס ניהול פרויקטים

בניתוח חיי כל ארגון אנו מזהים מעבר מפרויקט לפרויקט. מנהלים בכירים וזוטרים כאחד נתקלים במהלך עבודתם בניהול פרויקטים, חלקם מורכבים יותר וחלקם מורכבים פחות.

הפרויקט מורכב מתמהיל של משימות ותתי משימות ועל כן דורש תיאום מלא בין גורמים שונים בארגון.

קרא עוד