מאמרים בנושא ניהול

גמישות כגורם הצלחה בניהול פרויקטים / לבנת קיזנר

דמיינו תרחיש בו אתם מנהלים מגוון פרויקטים של בנייה בו זמנית. דליפה מתרחשת באחד מאתרי הבניה, פוגעת בתשתיות הקיימות ועוצרת את התקדמות הפרויקט.

ישנן פעולות רבות שנדרש לבצע באופן מידי, לפני שהפרויקט יוכל לחזור למסלולו המקורי, ואף אחת מהן לא הייתה מתוכננת מראש. תוסיפו לזה את הזמן הנדרש לפתרון הבעיה, ​​שקרוב לוודאי יגיע על חשבון פרויקטים אחרים.

 

קרא עוד
השירות כאירוח / מר שי חיון מנכ"ל חברת SQM
לחוויית הלקוח שני פנים: האחד פונקציונאלי, נוגע לתועלת שמחפש הלקוח בבואו לצרוך את שירותנו, והשני אמוציונאלי, נוגע לפן הרך יותר של הצרכים: הלקוח כאדם מחפש הכרה ויחס.
המקצועיות היא הבסיס לחוויה. בלי מענה לצורך הפונקציונאלי אין זכות קיום לעסק. יחד עם זאת, הפיכת לקוח לשגריר מתרחשת בעיקר ע"י השפעה על הצרכים האמוציונאליים.
קרא עוד
תרומת קבוצת ריצה לשיפור מוטיבציה בארגונים / גיא מרשנסקי
בעקבות ניסיון רב שנים בהשגת יעדים עסקיים במקביל להגדרת יעדים ספורטיביים, מצאתי שקיים קשר חיובי בין השניים.
במאמר זה אציג מה הקשר בין הקמת קבוצת ריצה במקום העבודה לבין שיפור המוטיבציה והביצועים של העובדים.
בעידן חוסר הוודאות בו מצויים כיום ארגונים, ישנו קשר ישיר בין המימד האנושי והתוצאות העסקיות של החברה.
קרא עוד
"דבר אליו בפרחים" - אסטרטגיה שונה לגבייה יעילה וחכמה יותר / ניצן גולדברג

על כל בעל העסק למיין את הלקוחות שלו ולנטרל לגמרי את הגרעין הקשה והקרימינלי ולצמצם מאד את "הנצלנים הסדרתיים". ברוב המקרים הוא יווכח לדעת, כי כ-90% מתיק הלקוחות דורשים מאמצי גבייה קלים ופשוטים למדי ברובד הראשון והשני, בסדר גודל של לא יותר מכ- 10% מאמצעי הגבייה במערכת. במידה והמצב אינו כזה, יש לחקור מדוע. 

קרא עוד
השפעות הרפורמה הירוקה על שוק הרכב הצמוד 2011 / ניצן גולדברג

לא אחת אני נתקל, במסגרת סדנאות שוק הרכב- ליסינג שאני מקיים, בשאלה החוזרת ונשנית : "מהי הרפורמה הירוקה לרכב ומה השפעותיה על עלויות אחזקת הרכב"?

 

קרא עוד
חוק הספאם- מורה נבוכים / עו"ד ענת פילצר סומך

חוק התקשורת (בזק ושידורים) תשמ"ב – 1982, או בשמו הרווח "חוק הספאם", נועד להתמודד עם תופעת ההפצה ההמונית של הודעות פרסומת באמצעות רשתות תקשורת, אשר היקפה מצוי, בשנים האחרונות, בעלייה חדה. התפיסה העומדת בבסיס החוק הנה כי הפצה כזו הנה מטרד ציבורי כלל עולמי הראוי למיגור, משום שהיא מעוררת בעיות שונות דוגמת פגיעה בפרטיותו של המשתמש והטרדתו, אובדן זמן ומשאבים, חדירה למחשבים ללא היתר והפצת וירוסים

קרא עוד
חשיבות ניהול הפרויקט לעסק / דני חייט
חיינו העסקיים (והאישיים) רצופים משימות ובחלקן משימות מורכבות מאוד. ע"פ מחקרים משימה המוגדרת היטב בתחילתה ומכילה את כלל מרכיבי התכנון הנדרשים סיכויי ההצלחה משתפרים באופן ניכר.
קרא עוד
אנשי גבייה מצוינים הם אנשי מכירות מעולים ולהיפך מאת: רו"ח עידן סנוף
בעולם שבו חווית הלקוח מהווה אחד הנושאים העיקריים שהינם מפתח להישרדות וצמיחה של חברה, נקודות המגע של הלקוחות בשלב המכירה ובשלב הגבייה מעצבים את המפגש שבין רמת תפיסת איכות השירות של הלקוחות לציפיות שלהם ומשפיעים על נאמנות הלקוחות לחברה לאורך זמן ועל היכולת שלהם להמליץ על השירות או המוצר שקיבלו לאחרים.
קרא עוד
נכנסת כבר לחנות החדשה שלי באינטרנט? / גיא טל
כל עסק השואף להצליח מושתת בעיקר על גיוס לקוחות חדשים, תוך שימור לקוחות קיימים. אולם בפועל, בשל מגבלות תקציב, זמן וחוסר ידע בהיבטים העסקיים של עולם האינטרנט  צצות לא מעט בעיות בתחום זה בחיי העסק
קרא עוד
כיצד נותנים הנחה / דרור כהן
מתוך הספר "הסודות הכמוסים של אנשי המכירות הטובים בעולם".

מרצים רבים מתחום המכירות אומרים "אנשי מכירות טובים יודעים לסגור עסקה מבלי לתת הנחה" ואני אומר "אין דבר כזה, לא להוריד מחיר". אם לקוח מתעקש וזהו התנאי שלו לרכישה עדיף שנוריד מחיר בטקטיקה שניצור מצב של WIN WIN (שני הצדדים מרוויחים), מאשר נאבד את העסקה.
קרא עוד
שימוש במודיעין להבנה טובה יותר את הענף שלנו וליצירת יתרונות תחרותיים / אמיר פליישמן
באילו אמצעים אתם משתמשים כיום בכדי לעקוב ביעילות אחר שחקנים ענפיים (ספקים, לקוחות, מתחרים וכיו"ב)? האם אתם עושים זאת ביעילות, תוך חיסכון בזמן, כסף, כח אדם ואנרגיה? כיום קיימות לא מעט פלטפורמות דיגיטליות ואנושיות לאיסוף מידע אישי ועסקי הכרחי. יצירת תובנות איכותיות מן המידע הנאסף תוביל אתכם לביצוע מהלכים עסקיים מנצחים.
קרא עוד