×

קורס מודיעין עסקי תחרותי - מידענות בעסקים

בעולם העסקים, המאופיין בתחרות עולמית גוברת ובזרימת מידע רב ונגיש, יש צורך בהיכרות עם כלים לאיסוף ועיבוד מידע. כלים אלה מסייעים רבות בתהליכי קבלת החלטות, גיבוש אסטרטגיות עסקיות והתמודדות יעילה עם השוק המשתנה.

מטרת הקורס

• איך לאתר מידע מתוחכם וחשוב על שחקנים, מוצרים והזדמנויות עסקיות בענף באמצעות מודיעין אנושי ודיגיטלי.
• איך לזהות איומים על הארגון ולפתח עמידות למשברים אפשריים בענף.
• איך להתכונן מבחינה פרקטית לשוק העתידי וללקוחות של מחר.

קהל יעד

מנהלים בכירים, אנשי פיתוח עסקי, אנשי שיווק ומכירות, מנהלי מוצר ובעלי תפקידים אשר המידע הוא המרכיב  המרכזי להצלחה בתפקידם.

נושאים עיקריים

  1. מודיעין רשת: שיטות יעילות לאיתור מידע עסקי באינטרנט
  2. מודיעין מבית היוצר של גוגל והרשתות החברתיות 
  3. מודיעין בשווקים זרים
  4. כלים לאיתור אנשים ופרטי ההתקשרות שלהם
  5. שימוש באפליקציות לצרכי מודיעין
  6. ניתוח אתרי שחקנים בענף
  7. מודיעין אנושי ומודיעין באירועים (תערוכות, כנסים) 
  8. מודלים וכלים אפקטיביים לניתוח מתוחכם של המידע ועיבודו 
  9. מודיעין פנים-ארגוני

מתכונת הקורס

הקורס כולל 10 מפגשים ויתקיים בין השעות 17:00 - 20:00 , רח‘ החשמונאים 84 ת“א.
אמיר פליישמן - מרצה בנושא מודיעין עסקי תחרותי
מקים ומנכ"ל סיקום גלובל, מרצה בינ"ל לשיווק ומודיעין תחרותי באקדמיה, בסקטור הציבורי ובסקטור הפרטי.
קרא עוד
שימוש במודיעין להבנה טובה יותר את הענף שלנו וליצירת יתרונות תחרותיים / אמיר פליישמן
באילו אמצעים אתם משתמשים כיום בכדי לעקוב ביעילות אחר שחקנים ענפיים (ספקים, לקוחות, מתחרים וכיו"ב)? האם אתם עושים זאת ביעילות, תוך חיסכון בזמן, כסף, כח אדם ואנרגיה? כיום קיימות לא מעט פלטפורמות דיגיטליות ואנושיות לאיסוף מידע אישי ועסקי הכרחי. יצירת תובנות איכותיות מן המידע הנאסף תוביל אתכם לביצוע מהלכים עסקיים מנצחים.
קרא עוד