דף הבית
מאמרים מקצועיים
×
על כל בעל העסק למיין את הלקוחות שלו ולנטרל לגמרי את הגרעין הקשה והקרימינלי ולצמצם מאד את "הנצלנים הסדרתיים". ברוב המקרים הוא יווכח לדעת, כי כ-90% מתיק הלקוחות דורשים מאמצי גבייה קלים ופשוטים למדי ברובד הראשון והשני, בסדר גודל של לא יותר מכ- 10% מאמצעי הגבייה במערכת. במידה והמצב אינו כזה, יש לחקור מדוע.
ענף הקמעונאות ללא ספק עבר טלטלה בשנת 2020 עם משבר הקורונה.
על אף כל השינויים בהרגלי הצריכה והמעבר לאונליין , עדיין מרבית הפעילויות הקמעונאיות מתבצעות בשטחי המסחר הפיזיים.
הקמעונאי של שנת 2021 חייב להפוך לקמעונאי היברידי עם פעילות חכמה ומדויקת שמתרחשת בשני מרחבי מסחר במקביל : ניהול חנויות פיזיות במרכזי קניות ותחזוקת חנות אינטרנטית יעילה ותחרותית.
במציאות שכזו חשוב מאוד כי הקמעונאי ההיברידי ידע להקנות לעובדיו כלים מקצועיים המותאמים לאופי העבודה החדש וזאת באמצעות הכשרות מקצועיות רלוונטיות .
כל זה ועוד נושאים חשובים נוספים עלו אתמול בפאנל שנערך במסגרת כנס הקמעונאות של כלכליסט. בפאנל לקחו חלק : לבנת קיזנר- מנכ"לית המכללה העסקית , צביקה שווימר- מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ורמי לוי- בעלים ומנכ"ל של רשת המזון שיווק השקמה