המכללה העסקית בפאנל במסגרת כנס הקמעונאות של כלכליסט

ענף הקמעונאות ללא ספק עבר טלטלה בשנת 2020 עם משבר הקורונה.

 

על אף כל השינויים בהרגלי הצריכה והמעבר לאונליין , עדיין מרבית הפעילויות הקמעונאיות מתבצעות בשטחי המסחר הפיזיים.

הקמעונאי של שנת 2021 חייב להפוך לקמעונאי היברידי עם פעילות חכמה ומדויקת שמתרחשת בשני מרחבי מסחר במקביל  : ניהול חנויות פיזיות במרכזי קניות ותחזוקת חנות אינטרנטית יעילה ותחרותית.

 

במציאות שכזו חשוב מאוד כי הקמעונאי ההיברידי ידע להקנות לעובדיו כלים מקצועיים המותאמים לאופי העבודה החדש וזאת באמצעות הכשרות מקצועיות רלוונטיות .

כל זה ועוד נושאים חשובים נוספים עלו אתמול בפאנל שנערך במסגרת כנס הקמעונאות של כלכליסט. בפאנל לקחו חלק : לבנת קיזנר- מנכ"לית המכללה העסקית , צביקה שווימר- מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ורמי לוי- בעלים ומנכ"ל של רשת המזון שיווק השקמה 

 

 

מאמרים נוספים בתחום:

סוכות - הפסטיבל כאמצעי שיווקי  / אלי לוי
כ-100 פסטיבלים יתקיימו בסוכות, זהו מספר שיא. לחברות ולמותגים חגיגת הפסטיבלים היא הזדמנות לתקשר עם הקהל. אלי לוי, אחד מוותיקי המפיקים בארץ מסביר איך יוצרים חוויה אישית למבקר ואיך משתמשים בפסטיבל כמנוף שיווקי למטרות שונות כמו החדרת מוצר, מיצוב תדמיתי, הגדלת מכירות וכד'. המאמר פורסם בקטלוג פרומו מדיה 
 
קרא עוד
עשרת הכללים לנאום מוצלח
נדרשתם להרצות מטעם העבודה בפני לקוחות פוטנציאלים? נתבקשתם לנאום בפני אנשים במסגרת פרטית? אתם מעוניינים לשכנע לקוח בעמדתכם בנושא מסוים?
קרא עוד
איך יוצאים בשלום מהפגישה הראשונה עם לקוח שלא מכירים?
פגישה ראשונה עם לקוח שעדיין לא פגשתם דומה מאד ל"בליינד דייט" עם בן זוג – האדם שמולכם אינו מוכר לכם (גם אם שוחחתם מספר פעמים בטלפון או באמצעות המייל) ואתם לא מוכרים לו, יש לכם פרק זמן קצר יחסית לעשות עליו רושם, ועליכם לשווק את עצמכם בצורה המקסימלית ולהיות במיטבכם. בשני המקרים הפגישה חשובה מאד (ועלולה אף להיות קריטית...) לעתידכם, האישי או המקצועי.
קרא עוד
נכנסת כבר לחנות החדשה שלי באינטרנט? / גיא טל
כל עסק השואף להצליח מושתת בעיקר על גיוס לקוחות חדשים, תוך שימור לקוחות קיימים. אולם בפועל, בשל מגבלות תקציב, זמן וחוסר ידע בהיבטים העסקיים של עולם האינטרנט  צצות לא מעט בעיות בתחום זה בחיי העסק
קרא עוד