המכללה העסקית בפאנל במסגרת כנס הקמעונאות של כלכליסט

ענף הקמעונאות ללא ספק עבר טלטלה בשנת 2020 עם משבר הקורונה.

 

על אף כל השינויים בהרגלי הצריכה והמעבר לאונליין , עדיין מרבית הפעילויות הקמעונאיות מתבצעות בשטחי המסחר הפיזיים.

הקמעונאי של שנת 2021 חייב להפוך לקמעונאי היברידי עם פעילות חכמה ומדויקת שמתרחשת בשני מרחבי מסחר במקביל  : ניהול חנויות פיזיות במרכזי קניות ותחזוקת חנות אינטרנטית יעילה ותחרותית.

 

במציאות שכזו חשוב מאוד כי הקמעונאי ההיברידי ידע להקנות לעובדיו כלים מקצועיים המותאמים לאופי העבודה החדש וזאת באמצעות הכשרות מקצועיות רלוונטיות .

כל זה ועוד נושאים חשובים נוספים עלו אתמול בפאנל שנערך במסגרת כנס הקמעונאות של כלכליסט. בפאנל לקחו חלק : לבנת קיזנר- מנכ"לית המכללה העסקית , צביקה שווימר- מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ורמי לוי- בעלים ומנכ"ל של רשת המזון שיווק השקמה 

 

 

מאמרים נוספים בתחום:

"דבר אליו בפרחים" - אסטרטגיה שונה לגבייה יעילה וחכמה יותר / ניצן גולדברג

על כל בעל העסק למיין את הלקוחות שלו ולנטרל לגמרי את הגרעין הקשה והקרימינלי ולצמצם מאד את "הנצלנים הסדרתיים". ברוב המקרים הוא יווכח לדעת, כי כ-90% מתיק הלקוחות דורשים מאמצי גבייה קלים ופשוטים למדי ברובד הראשון והשני, בסדר גודל של לא יותר מכ- 10% מאמצעי הגבייה במערכת. במידה והמצב אינו כזה, יש לחקור מדוע. 

קרא עוד
איך בוחרים נכון יועץ עסקי?  / דרור כהן
חברות וארגונים רבים נעזרים ביועצים עסקיים לצורך שיפור התוצאות העסקיות בארגונם ולעשיית "סדר" ארגוני שכן "אורח לרגע מוצא כל פגע" – למנהלי הארגון ולבעליו קשה לראות מבפנים מה שיועץ או גוף חיצוני יכול לאתר בראיה מקצועית ובלתי רגשית . השאלה החשובה ביותר לפני לקיחת יועץ כל שהוא לארגון הינה, האם אנו יודעים לבחור את היועץ האידיאל? מצ"ב לפניכם רשימת "טיפים" כיצד לבחור את היועץ המתאים ביותר לארגונכם.
קרא עוד
סוכות - הפסטיבל כאמצעי שיווקי  / אלי לוי
כ-100 פסטיבלים יתקיימו בסוכות, זהו מספר שיא. לחברות ולמותגים חגיגת הפסטיבלים היא הזדמנות לתקשר עם הקהל. אלי לוי, אחד מוותיקי המפיקים בארץ מסביר איך יוצרים חוויה אישית למבקר ואיך משתמשים בפסטיבל כמנוף שיווקי למטרות שונות כמו החדרת מוצר, מיצוב תדמיתי, הגדלת מכירות וכד'. המאמר פורסם בקטלוג פרומו מדיה 
 
קרא עוד